احداث سالن مسابقات ورزشی در ۳ شهر استان لرستان

مدیر کل ورزش وجوانان لرستان گفت: سالن مسابقات ورزشی در شهر‌های پلدختر، دورود و ازنا احداث می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی یاور عزیزپور،مدیر کل ورزش وجوانان لرستان گفت: سالن مسابقات ورزشی در شهر‌های پلدختر، دورود و ازنا احداث می‌شود.
علی یاور عزیزپور  اظهار داشت: سالن دهکده المپیک خرم‌آباد آماده بهره‌برداری است و برای افتتاح منتظر حضور وزیر ورزش در استان هستیم.

وی با بیان اینکه کار ساخت وساز چندین طرح ورزشی در حال انجام است افزود: کار ساخت سالن چند منظوره شهر زاغه و دورود انجام شده است.

مدیر کل ورزش وجوانان لرستان عنوان کرد: بحث آبیاری ورزشگاه تختی یکی از گرفتاری‌هایی بود که سازمان ورزش وجوانان و هیئت فوتبال با آن درگیر بود که آن را هوشمند کردیم و مشکل آن برطرف شده است.

وی با اشاره اینکه مجموعه رفاعی بوکس به یک مجموعه در شان بوکس لرستان طراحی و اجرا شده است بیان کرد: برای مجموعه سالن رختکن، سالن بدنسازی و یک دفتر ساخته شده همچنین یک مهمانسرا را با ۱۶۰ میلیون تومان برای میزبانی مسابقات تجهیز کردیم که در اختیار هیئت پینگ پونک قرار گرفته است.

عزیزپور گفت: از آنجا که مجموعه اداره کل در شان اداره کل نیست کار ساخت پی وستون‌های یک مجموعه جدید در روز‌های آینده آغاز می‌شود. در شهرستان الیگودرز نیز چمن مصنوعی، پیست دومیدانی و سکوی تماشاگران در حال انجام است و در مجموعه فلک الدین تخصصی‌ترین مجموعه برای ورزش کبدی را تجهیز کردیم.

وی با بیان اینکه پنج زورخانه در شهر‌های نورآباد، الشتر، بروجرد، الیگودرز وکوهدشت تجهیز و به بهره‌برداری رسیده است افزود:۱۸ هزا ر. متر مربع چمن مصنوعی در ۱۵ روستای لرستان در حال ساخت است و ۲۶ هزار متر مربع هم چمن مصنوعی در شهر‌های مختلف از جمله بروجرد، الیگودرز، رومشگان والشتر وجود دارد.

مدیر کل ورزش وجوانان لرستان تصریح کرد:۳ چمن مصنوعی با ۲۴ هزار متر مربع در شهر‌های پلدختر، معمولان، چغابهرام دورود وجود دارد و تا پایان ساخت پروژ‌های نیمه کاره، سرانه ورزشی لرستان از ۴۹ متر مربع به ۶۵ متر مربع خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه کار ساخت سالن مسابقات شهر‌های الشتر و رومشگان شروع شده است اظهارداشت: در حال تلاش برای ساخت سالن مسابقات در شهر‌های پلدختر، دورود و ازنا هستیم تا بتوانیم میزبانی مسابقات کشوری را در این شهرستان‌ها داشته باشیم.

انتهای پیام/ب

سالن مسابقات ورزشی در ۳ شهر استان لرستان احداث می‌شود

برچسب ها: ورزش و جوانان ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.