مراسم همایش بررسی ابعاد شخصیتی آیت‌الله حائری شیرازی آغاز به کار کرد

مراسم همایش بررسی ابعاد شخصیتی آیت‌الله حائری شیرازی با حضور مسئولان کشوری و استانی آغاز به کار کرد.

آغاز مراسم همایش بررسی ابعاد شخصیتی آیت‌الله حائری شیرازیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مراسم همایش بررسی ابعاد شخصیتی آیت‌الله حائری شیرازی با حضور مسئولان کشوری و استانی آغاز به کار کرد.

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی عضو مجلس خبرگان رهبری در این مراسم، گفت: آیت الله حائری از حافظه‌ای سحر انگیز و حیرت زا برخوردار بود و از کودکی بر حفظ دقیق مطالب اهتمام داشت.

وی افزود: خودباوری، تفکر، تعقل، شجاعت و بصیرت از خصوصیات شخصیتی این عالم ربانی است و با توجه به حافظه بالایی که در حفظ مطالب داشت کتابخانه‌ای سیار بود.

حجت الاسلام دكتر مرتضی آقا تهرانی استاد حوزه علمیه قم هم با اشاره به ساده زیستی زندگی این روحانی، گفت: 44 سال پیش با آیت الله حائری در سال دوم طلبگی در مدرسه آشنا شدم و منزل وی در خانه 90 متری در آخر قبرستان قم و در جای معتبری نبود.

وی با اشاره به اینکه مرحوم آیت الله حائری از فضل بزرگی برخوردار بود، گفت: در یک کلام این شخصیت و عالم را میتوان منبع خلوص عنوان کرد.

حجت الاسلام آقا تهرانی ادامه داد: این شخصیت روحانی به جز رضای خدا کاری را انجام نمی داد.

استاد حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه آیت الله حائری، در مسائل سیاسی تعبد در دین داشت، تصریح کرد: تواضع و خلوص آیت الله حائری دیدنی بود و همیشه در فکر تربیت بود.

وی اظهار داشت: در امور تربیتی خردسالان و نوجوانان، مجذوب و محصور این شخصیت بزرگ می شدند.

انتهای پیام/م

همایش ملی تبعین ابعاد شخصیتی آیت الله حائری شیرازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار