رئيس اداره عملیات و کنترل پليس راهنمايی و رانندگی استان ایلام :

استفاده از وسائل آتش زا در وسایل نقلیه ممنوع است

رئيس اداره عملیات و کنترل پليس راهنمايی و رانندگی استان ایلام گفت :استفاده از وسائل آتش زا از قبیل بخاری ،پک نیک و اجاق گاز در وسایل نقلیه ممنوع است.

استفاده از وسایل آتش زا در وسایل نقلیه ممنوع است

سرهنگ ابوالفضل کوهزادی  رئيس اداره عملیات و کنترل پليس راهنمايی و رانندگی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: برابر بند 2054 جدول جرائم راهنمایی و رانندگی برای رانندگانی که از وسائل آتش زا در وسیله نقلیه خود استفاده کنند مبلغ 400 هزار ریال جریمه پیش بینی شده است .

وی بیان کرد:گاها مشاهده می شود برخی از رانندگان در فصل سرما و برودت هوا برای گرم نگه داشتن فضای داخلی خودرو از وسائل آتش زا و خطرناک مانند پک نیک و اجاق گاز استفاده می کنند.

سرهنگ کوهزادی  بابیان اینکه رانندگان فقط مجاز به استفاده از سیستم گرمایشی استاندارد خود وسیله نقلیه هستند، افزود: درصورت رویت چنین مواردی درداخل خودورقطعا پلیس با متخلفان برابرقانون برخورد خواهد کرد.

وی ادامه داد: افزون براین برخی از افراد کاسب و دوره گرد که شب ها در داخل وسایل نقلیه خود در حاشیه معابر استراحت می کنند نیز از وسایل گرمایشی مانند اجاق گاز استفاده می کنند که بارها شاهد مرگ آنان بواسطه انتشار گاز منواکسیدکربن در فضای بسته شده وسیله نقلیه بوده ایم .

رييس اداره عملیات و کنترل پليس راهنمايی و رانندگی استان با اشاره به خطرناک بودن استفاده از وسایل گرمایشی سیار و حمل موادسوختی خارج ازباک یادآورشد: در زمان تصادف و ترمزهای شدید وجود این گونه وسایل گرمایشی در خودرو می تواند مزید بر علت شده و با احتراق وسیله نقلیه شدت حادثه را بیشتر کند.

انتهای پیام/ د

ممنوعیت استفاده از وسایل آتش زا در ماشین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.