جذب ۷۰۰ نوآموز همدانی در کلاس‌های چندپایه

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش همدان از جذب ۷۰۰ نوآموز پیش دبستانی در کلاس‌های چند پایه در استان خبر داد.

جذب ۷۰۰ نوآموز همدانی در کلاس‌های چندپایهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، یاسر نانکلی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش همدان با بیان اینکه آموزش و پرورش با کیفیت دوره پیش‌دبستانی، بسترساز تربیت و تعالی همه‌جانبه نسل آینده ساز کشور است افزود:افزایش پوشش تحصیلی در دوره پیش دبستانی از برنامه‌های اولویت‌دار معاونت آموزش ابتدایی استان است.

وی با اشاره به  جذب ۷۰۰ نوآموز پیش‌دبستانی در کلاس‌های چند پایه در استان ادامه داد: در جهت جذب نوآموزان پیش دبستانی مناطق کمتر توسعه‌یافته، این نوآموزان به صورت رایگان در کلاس‌های چندپایه مدارس دوره ابتدایی تحت آموزش قرار می‌گیرند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان اظهار داشت: معلمان و مربیانی که مسئولیت تربیت نوآموزان دوره پیش دبستانی را بر عهده دارند لازم است با اهمیت و ضرورت این دوره مهم و سرنوشت ساز آشنا باشند.

وی با بیان اینکه بنا داریم از فرصت کلاس‌های چندپایه برای آموزش‌های لازم به نوآموزان پیش‌دبستانی بهره‌مند شویم عنوان کرد: تمام سعی ما این است که از همه امکانات در راستای افزایش پوشش نوآموزان و پیش دبستانی‌ها با تأکید بر مناطق محروم استفاده کنیم.

انتهای پیام/ج

 

 جذب ۷۰۰ نوآموز همدانی در کلاس‌های چندپایه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.