بازرسی از واحد‌های صنفی وغیر صنفی در مهاباد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد گفت:بیش از یک هزار و ۴۵۱ مورد نظارت و بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی در شهرستان مهاباد انجام شد.

قادری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: در آذر ماه امسال، تعداد یک هزار و ۴۵۱ مورد بازرسی در شهرستان مهاباد صورت گرفته است.

وی با اشاره به عملکرد آذر ماه سالجاری این اداره افزود: در این مدت تعداد ۲ اکیپ بازرسی مستقر در گلوگاه‌های اصلی شهرستان جهت بررسی بارنامه‌های حمل و نقل مواد معدنی و تعداد ۲ مورد بازرسی از خودرو‌های حمل بار و واحدا‌های برداشت شن و ماسه انجام شد.

وی ادامه داد: در آذر سالجاری ۲۹ مورد بازرسی و گشت مشترک در حوزه قاچاق کالا با شبکه بهداشت و درمان، فرمانداری، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی، دایره قاچاق کالا نیروی انتظامی گمرگ، تعاون روستایی، استاندارد و غله صورت گرفت.

رئیس صنعت، معدن و تجارت مهاباد با اشاره به اینکه در آذر ماه امسال، از تعداد یک هزار و ۴۵۱ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی در سطح شهر، تعداد ۱۴۱ مورد پرونده تخلفاتی تشکیل شد گفت: ارزش ریالی پرونده‌ها نیز ۲ میلیارد و ۹۷۱ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال بوده که برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی بیان کرد: در حوزه آرد و نان نیز ۲۷۱ مورد بازرسی از واحد‌های نانوایی در سطح شهر انجام شد که تعداد ۱۴ پرونده تخلفاتی به ارزش بیش از چهار میلیون ریال تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

قادری افزود: تعداد گزارشات مردمی ثبت شده در سامانه ۱۲۴ شهرستان ۵۲ مورد بوده که ۱۵ مورد تخلف محرز و ۳۷ مورد غیر متخلف بوده بودند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد در پایان گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و احتکار به صورت شبانه روزی با شماره تلفن ۱۲۴ نظارت و بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/ن

نظارت وبازرسی از واحدهای صنفی وغیر صنفی مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.