مسائل و مشکلات گلخانه داران شهرستان اشکذر بررسی شد

جلسه بررسی مسائل و مشکلات گلخانه داران شهرستان اشکذر با حضور فرماندار، رئیس جهاد کشاورزی و جمعی از گلخانه داران در دفتر فرماندار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمدعلی شاه حسینی فرماندار اشکذر اعمال نفوذ و رابطه در فروش محصولات گلخانه‌ای را یکی از مشکلات گلخانه داران شهرستان عنوان کرد و گفت: برای رسیدن به تعادل و تنظیم بازار محصولات گلخانه‌ای باید تلاش کرد تا راهکار‌های لازم برای ارتباط مستقیم بین عرضه و تقاضا را فراهم کرد.

شاه حسینی با بیان اینکه شهرستان اشکذر با ۴۰۰ هکتار سطح زیر کشت محصولات گلخانه ای، جایگاه ویژه‌ای در استان را دارا است افزود: باید تلاش کرد از این ظرفیت نهایت استفاده را نمود و تهیه طرح جامع در زمینه صادرات محصولات گلخانه ای، ارائه طرح کارشناسی شده در این زمینه، راه انداری ترمینال بسته بندی و تجمیع محصولات جهت صادر به خارج از استان از جمله این اقدامات است.

فرماندار اشکذر تصریح کرد: امروزه نقش تصدی گری دولت در زمینه‌های مختلف از جمله بخش کشاورزی کم رنگ شده و سیاست کلان دولت نظارت، برنامه ریزی و سیاست گذاری در این زمینه است.

در این جلسه هر یک از گلخانه داران به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند و مقرر گردید مسائل مطرح شده توسط اعضا جمع بندی و جهت برگزاری نشست با مسئولان مربوطه استان با هماهنگی فرمانداری اقدام لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/ ا

جایگاه ویژه ی شهرستان اشکذر در کشت گلخانه در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار