نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن وحدت ما را نشانه گرفته است.

اتحاد و همدلی در غرب مازندران / غرب مازندران با کمترین اختلاف به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، شمس الله شریعت نژاد نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن گفت: مناقشات و اختلافات کمی در سه شهرستان تنکابن، رامسر و عباس آباد وجود دارد که نشان از اتحاد، همدلی و مدیریت مدیران ارشد منطقه است.

وی با بیان اینکه افق آینده در برخی حوزه‌ها شفاف نیست و تصمیم گیری‌ها باید قابلیت اجرایی داشته باشد گفت: به فرموده امام خمینی (ره) حفظ نظام از اوجب واجبات است.

شریعت نژاد افزود: تمام تصمیم گیری‌ها در مباحث مختلف باید بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باشد و پیام‌های رهبری در نوروز هرسال نشان از لزوم توجه بیش از پیش به مباحث اقتصادی و فرهنگی است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه خشت اقتصادی در برخی بخش‌ها بد گذاشته شده است، گفت: ۴۲۰ هزار هزار میلیارد تومان پیشنهاد هزینه‌ای بودجه دولت برای سال آینده است که رقم بسیار سنگینی است.

لزوم آتش بس اختلافات در کشور

حجت السلام قادی امام جمعه بخش نشتا نیز با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در سایه عوامل و عناصر متعددی شکل گرفته و این عوامل در استمرار انقلاب نقش داشته است، گفت:: سه حلقه ولایت و رهبری، انسجام و ولایتمداری مردم و عنایت خداوند از عناصر شکل گیری انقلاب و استمرار آن است.

وی افزود: همه ما مردم با اتحاد و انسجام حول محور ولایت به استقبال دهه فجر می‌رویم و نشان میدهیم با این اتحاد و اطاعت از، ولی فقیه زمان به دنبال حقیقت خواهیم رفت

امام جمعه بخش نشتا با بیان اینکه برنامه دشمن اخلاف افکنی بین مردم و مسئولان است، گفت:: اختلاف نباید به مرز دشمنی برسد و نباید بین مردم و مسئولین، مجلس و مردم، سپاه و مردم، دولت و مردم و همه ارگان‌ها با مردم اختلاف وجود داشته باشد.

انتهای پیام/آ 

برچسب ها: دفاع مقدس ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.