در همایش ملی فرهنگ دفاعی_امنیتی بر اساس آموزه های مهدوی عنوان شد؛

رهبری و حضور مردم در صحنه دو بازوی توانمند يکديگر اند/جامعه کنونی نیازمند ترويج روحيه حماسی است

آیت الله جوادی آملی گفت:رهبر جامعه اسلامی به پشتوانه حضور مردم می تواند اهداف اسلام را پیش ببرد.

رهبری و حضور مردم در صحنه دو بازوی توانمند يکديگر اند/نياز جامعه کنونی ترويج روحيه حماسی است به گزارشگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم،آیت الله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید در همایش ملی فرهنگ دفاعی - امنيتی بر اساس آموزه های مهدوی اظهار کرد: رهبری و حضور مردم در صحنه را دو بازوی توانمند و مکمل يکديگر است.

وی افزود: رهبر جامعه اسلامی حتی اگر معصوم هم باشد به پشتوانه حضور مردم می تواند اهداف اسلام را پیش ببرد و مردم در طول این چهل سال با حمایت از مقام ولایت حافظ اسلام و امنیت جامعه بوده اند.

وی با اشاره به مقاومت ملت ايران در دفاع مقدس خون شهدا را پاک کننده آلودگی ها استکبارگران بيان کرد و گفت: اگر برای هر نجاستی پاک کننده ای است اثر زورمداران و استکباران را فقط خون شهدا است که بی اثر می کند.

آیت الله جوادی آملی قيام با هدف ترويج عدالت، دارا بودن ثروت علمی و عقلی و توانمندی دفاع در مقابل قدرت های طمع کار و استکبارگر را از خصيصه های نظام مهدی خواند.

وی نياز جامعه کنونی را در ترويج روحيه حماسی بيان کرد و افزود:اگر چه شاعران آيينی قابل تقدير هستند اما مملکت کنونی ما نيازمند گريه نيست بلکه به کسانی مانند حکيم فردوسی نياز است تا روحيه حماسی را در جامعه بدمد.

انتهای پیام/ش

همایش ملی فرهنگ دفاعی بر اساس آموزه های مهدوی در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار