با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی؛

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی قم معرفی شد

حجت الاسلام زمانی در مراسمی به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی قم معرفی و از خدمات حجت الاسلام اسکندری قدردانی شد.

به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم،در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم از خدمات ده ساله حجت الاسلام اسکندری قدردانی، و حجت الاسلام عزت زمانی به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

حجت السلام اسکندری در این مراسم با تبریک به مدیر کل جدید گفت: اتمام بیش از 52ماموریت با کمک مردم و تشکل های مردمی و نیروهای دلسوز فرهنگی وتبلیغی، ساماندهی 1700هیئت مذهبی، آموزش 27هزار معلم آموزش و پرورش، آموزش ائمه جماعات 430 مسجد، آموزش و ساخت خانه های عالم در روستاها و ساماندهی 500هیئات مذهبی از جمله برنامه هایی بود که در این سال ها صورت گرفته است.

حجت الاسلام عزت زمانی مدیرکل جدید سازمان تبلیغات نیز با اشاره به اهمیت جایگاه شهر قم در کشور به لحاظ نقش پر رنگ مراجع و حوزه علمیه گفت: برای شهر قم برنامه ویژه و ساختارمند در راستای منویات رهبری دست داریم

عزت زمانی افزود: ترویج و تبیین اسلام ناب محمدی و آرمان های امام راحل که همان مبارزه با اشرافی گری و فساد است در راس امور برنامه های سازمان تبلیغات است.

وی در ارتباط با مساجد مدارس و مراکز امور قرانی افزود: نگاه ویژه ای به نقش پر رنگ جوانان خواهیم داشت و تلاش خواهیم کرد اجرای برنامه ها فرهنگی را به جوانان و تشکل های مردم نهاد واگذار کنیم.

مدیرکل جدید سازمان تبلیغات در پایان با اشاره به اینکه باید توجه خاص و ویژه ای به آسیب های اجتماعی در استان داشت گفت: در راس کار سازمان تبلیغات باید با برنامه های  فرهنگی در جهت کاهش اسیب های اجتماعی که در شان استان قم نیست برنامه ریزی شود.

انتهای پیام/ش

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.