تجلیل از ۱۰۰ راننده تاکسی گیلان

در مراسمی از ۱۰۰ راننده تاکسی نمونه به مناسبت هفته حمل و نقل امروز تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، علی‌دوست، رییس اتحادیه شرکت‌های تعاونی تاکسیرانی گیلان در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: رانندگانی که امروز ار آنان قدردانی و تجلیل می‌شود در رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی نمونه بوده‌اند.
در این مراسم که آقایان کوچکی نژاد و جعفرزاده از نمایندگان مردم رشت در مجلس و جمعی از مسوولان کشوری و استانی، رانندگان و نماینده‌های شرکت‌های تعاونی تاکسیرانی استان حضور داشتند، آقای اکبری مقدم، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان گفت: برای مرتفع شدن مشکلات رانندگان تاکسی به یاری و همکاری خود رانندگان و نیز اهتمام همه دستگاه‌های مرتبط در امور حمل و نقل استان نیازمند هستیم.
وی با اشاره به اینکه در نظر گرفتن تسهیلات اقتصادی برای رانندگان باید توسط نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیری شود افزود: مدیران استانی برای آسایش و راحتی رانندگان زحمتکش تمام تلاش خود را بکار گرفته‌اند.
آقای رجاییه، رییس اتحادیه شرکت‌های تعاونی تاکسیرانی کشور هم در این مراسم با بیان اینکه ۶۰۰ شرکت تعاونی تاکسی در کشور با ۳۳۰ هزار راننده در حال فعالیت است گفت: این اتحادیه انواع خدمات مورد نیاز رانندگان و خودرهایشان در اختیار اعضای این تعاونی قرار می‌دهد که تاکنون حدود ۶۰ هزار حلقه لاستیک بین راننده‌های تاکسی کشور توزیع کرده است و در آینده‌ای نزدیک کارت‌های اعتباری برای تعمیرات خودرو‌های رانندگان تاکسی در گیلان صادر خواهد شد.
وی همچنین از تولید اپلیکیشن موبایلی تاکسیرانی برای سهولت رانندگان و دریافت کنندگان خدمات حمل و نقل خبر داد و افزود: این اپلیکیشن هم اکنون به صورت آزمایشی در چند استان کشور در حال استفاده است.

علیزاده، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان هم در این مراسم گفت: ۱۲۳ شرکت تعاونی حمل و نقل درون و برون شهری که ۷۰ درصد ناوگان حمل و نقل گیلان را تشکیل می‌دهند زیر نظر این اداره در استان فعالیت دارند.
همچنین در این مراسم برخی از رانندگان زن و مرد تاکسی مشکلات کاری شان را بیان کردند.

انتهای پیام/آ

از ۱۰۰ راننده تاکسی گیلان تجلیل شد

برچسب ها: تاکسی ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.