اجرای طرح «یلدانه» با شعار «یلدا برای همه» در فارس

طرح «یلدانه» با شعار «یلدا برای همه» در فارس برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،کامبیز قهرمانی معاون داوطلبان جمعیت هلال‌احمر فارس گفت: طرح یلدانه با شعار یلدا برای همه همزمان با سراسر کشور و با هدف گسترش همدلی و مهربانی در جامعه، همزمان با شب یلدا (سی ام آذر) در این استان برگزار می‌شود.

وی افزود: معاونت داوطلبان با همکاری و مشارکت معاونت جوانان جمعیت هلال احمر فارس در نظر دارد، ساعاتی از بلندترین شب سال را همراه با کسانی باشد که یلدا را تنها و دور از خانواده مانده‌اند.

قهرمانی ادامه داد: بر این اساس اعضای داوطلب در سراسر استان فارس با یک شاخه گل و انار به همراه‌سراها، بیمارستان‌ها، مراکز نگهداری سالمندان، معلولان و جانبازان و کودکان بی‌سرپرست رفته و لحظاتی را در کنار این افراد خواهند بود.

وی اظهار داشت: در قالب اجرای این طرح، داوطلبان هلال احمر فارس به سایر افرادی که نه فقط شب یلدا که شاید در بیشتر مناسبات همراه خانواده خود نبوده و تنها هستند، سر خواهند زد.

قهرمانی گفت: شب یلدا در کنار تلاشگران و خدمتگزاران به هموطنان در پایگاه‌های امداد و نجات، اورژانس، ایستگاه‌های آتش‌نشانی و حتی در خوابگاه‌های دانشجویی خواهیم بود و تمام هموطنانی که علاقه‌مند به همراهی با داوطلبان هلال احمر در فارس هستند به این میهمانی دعوت اند.

وی، با دعوت از همه علاقه‌مندان برای مشارکت در این طرح بیان کرد: این افراد می‌توانند کلمه یلدانه و نام شهرستان خود را به شماره سراسری ۳۰۰۰۲۱۴۷ پیامک کنند تا داوطلبان هلال‌احمر با آن‌ها تماس گرفته و هماهنگی حضور را انجام دهند و در صورتی که علاقه دارند خودشان دست به کار شوند، می‌توانند با یک شاخه گل و انار به نزدیک‌ترین مکان ممکن سر بزنند.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر فارس گفت: افراد می‌توانند عکس این اقدام خیرخواهانه خود را هم با هشتگ یلدانه در شبکه اجتماعی منتشر کنند.

قهرمانی گفت: این طرح در سطح ملی با مشارکت سازمان بهزیستی، دبیرخانه ترویج فعالیت‌های داوطلبانه، سازمان آتش‌نشانی، خانه هنرمندان ایران، معاونت اجتماعی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و شهرداری برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م

طرح «یلدانه» با شعار «یلدا برای همه» در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار