درگذشت مادر شهید آغچغلو اینالوئی

مادر شهید رضا آغچغلو اینالوئی به فرزند شهیدش پیوست.

درگذشت مادر شهید آغچغلو اینالوئیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمید رسولی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران فسا گفت: مادر شهید رضا آغچغلو اینالوئی از شهدای دفاع مقدس، امروز صبح دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

وی افزود: مرحومه حاجیه خانم ماه پسند بیگ اینالو پس از ۳۱ سال دوری از فرزند شهیدش در ۹۱ سالگی به علت کهولت سن دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست تا در کنار آن مجاهد نستوه در بهشت برین آرام گیرد و پاداش سال‌ها صبر و شکیبایی خویش را از خدای خود دریافت کند.

رسولی ادامه داد: پیکر این مادر شهید فردا شنبه یکم دی ماه ساعت ۱۴ از درب منزل آن شهید والا مقام در شهر قره بلاغ به طرف گلزار شهدای شهر قره بلاغ تشییع و در قطعه ایثارگران و والدین شهدا به خاک سپرده میشود.

وی ادامه داد:مراسم سومین روز درگذشت این مادر شهید فردا بعد از مراسم تشییع در مسجد امام حسین ع. شهر قره بلاغ محله دوگان علیا برگزار خواهد شد.

شهید رضا آغچغلو اینالو در جنگ تحمیلی به عنوان پاسدار وظیفه شرکت داشت که در تاریخ بیست و یکم دی ماه ۶۵ در سن ۲۳ سالگی درعملیات کربلای ۵ در منطقه شلمچه بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

بخش ششده و قره بلاغ شهرستان فسا در طول هشت سال جنگ تحمیلی ۱۲۴ شهید سرافراز را تقدیم اسلام نموده است.

شهرستان فسا در فاصله ۱۵۱ کیلومتری شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/م

مادر شهید آسمانی شد

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.