سروی: هدفمان کسب ۲ سهمیه المپیک توکیو برای تیم ملی بانوان است

نایب رئیس فدراسیون تکواندو گفت: تمام تلاشمان را به کار گرفتیم تا در المپیک ۲۰۲۰ توکیو تیم بانوان ما با دو سهمیه اعزام شود.

سروی: هدفمان کسب ۲ سهمیه المپیک توکیو برای تیم ملی بانوان استزهرا سروی نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: مسئولان فدراسیون در تلاش هستند تا با برنامه ریزی و برگزاری اردو‌های مناسب، تیم ملی بانوان ما در المپیک ۲۰۲۰ توکیو با ۲ سهمیه شرکت کند. البته کار سختی در پیش داریم، اما امیدوارم که با حمایت مسئولان ورزش کشور شاهد این موفقیت باشیم.

او درباره وضعیت کیمیا علیزاده عنوان کرد: پزشک کیمیا طول درمان و زمان فیزیوتراپی او بعد از عمل جراحی را تا فروردین ۹۸ اعلام کرده است و تا آن زمان کیمیا باید تحت درمان باشد. برای ما مهم است که علیزاده با سلامتی کامل به دنیای ورزش حرفه‌ای خودش برگردد.

سروی درباره مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان گفت: روز چهارشنبه رقابت‌های انتخابی تیم ملی با حضور ۶۲ هوگوپوش از ۱۵ استان کشور برگزار شد و در نهایت ۱۸ تکواندوکار برای حضور در اردوی تیم ملی انتخاب شدند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو تصریح کرد: تیم ملی بانوان به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان منچستر از روز دوشنبه هفته جاری وارد اردو می‌شود. بانوان ما در دوره‌های جهانی قبل موفق به کسب ۲ مدال شدند و اکنون امیدواریم که در این دوره باز هم شاهد موفقیت ملی پوشان تکواندو کشورمان باشیم.

او افزود: مسابقات جهانی در ۸ وزن برگزار می‌شود و اینکه تیم ملی ما در کدام اوزان نماینده داشته باشد به عملکرد ملی پوشان در اردو‌ها و تصمیم کادر فنی تیم ملی بستگی دارد چرا که سطح فنی رقابت‌ها جهانی بسیار بالا است و باید نفرات اعزامی از نظر آمادگی در بالاترین سطح باشند.

سروی درمورد غیبت برخی تکواندوکاران در رقابت‌های انتخابی گفت: تکواندوکارانی که به دلیل مصدومیت نتوانستند در این دوره حاضر شوند می‌توانند در رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم ملی که ۲۹ دی ماه برگزار می‌شود شرکت کنند، اما تا آن زمان اجازه حضور در اردو را ندارند و اگر در این مرحله هم غایب باشند نمی‌توانند در اردو تیم ملی شرکت کنند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو درباره وضعیت لیگ برتر بانوان عنوان کرد: امسال توانستیم رکورد تیم‌های حاضر در لیگ برتر را ارتقا دهیم و با ۱۶ تیم این دوره را برگزار کنیم و با وجود اینکه شرایط مالی مناسب نیست، اما در بخش بانوان توانستیم حضور بیشتری از تیم‌ها را داشته باشیم.

او بیان کرد: البته پخش مستقیم رقابت‌های لیگ بانوان توانسته تاثیر خوبی روی حامیان مالی داشته باشد تا از تیم‌ها حمایت کنند و نفراتی که به تکواندو علاقه دارند با حمایت آن‌ها در لیگ حاضر شوند و این باعث می‌شود که پشتوانه خوبی برای تیم‌های ملی ما ایجاد شود.


بیشتر بخوانید:

مدال طلا بر گردن مردانی/ پاداش ۷۰ هزار دلاری به تکواندوکار ایرانی رسید

 کیمیا علیزاده مسابقات قهرمانی تکواندو جهان را از دست داد

کار سخت ملی پوشان تکواندو برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو


انتهای پیام/

اظهارات سروی درباره وضعیت تکواندو بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار