جاده چالوس عصر امروز یکطرفه نمی‌شود / جاده‌های مازندران لغزنده

رئیس پلیس راه مازندران از بارش باران، مه گرفتگی و لغزندگی برخی جاده‌های استان و لغو محدودیت ترافیکی جاده چالوس خبر داد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه قرار بود ساعت ۱۷ امروز جاده چالوس محدوده مرزن آباد به کرج یکطرفه شود، گفت: به دلیل روان ترافیک در این جاده این محدودیت ترافیکی لغو شده است.

وی افزود: هم اکنون آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون ارتفاعات جاده کرج – چالوس محدوده هزارچم ، ولی آباد و جاده کیاسر – سمنان محدوده تلمادره مه گرفتگی گزارش شده است.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه همه جاده‌های ارتباطی مازندران از جمله سوادکوه، هراز، چالوس، کیاسر و محدوده درون شهری رامسر، نور، نوشهر، آمل، بابل و کناره هم اکنون بارانی و لغزنده است، افزود: با توجه شرایط جوی و لغزندگی جاده‌های استان رانندگان ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی با تجهیزات لازم در جاده‌ها تردد کنند.

وی گفت:بمنظور افزایش ایمنی در سفر و کاهش بار ترافیکی در استان آمد وشد کامیون و انواع تریلر در جاده‌های هراز و چالوس از ساعت ۸ صبح امروز تا ساعت ۲۴ امشب ممنوع شد.

سرهنگ قدمی، افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ

برخی جاده‌های مازندران لغزنده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار