مردم در حماسه نه دی، سیلی محکمی به دشمنان زدند

امام جمعه موقت بیرجند در خطبه های نماز با یادآوری حوادث تلخ سال 88 در کشور گفت: فتنه بزرگ سال 88 با بصیرت مردم انقلابی خنثی و حماسه نهم دی، روزی ماندگار در تاریخ ایران شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛، حجت الاسلام نوفرستی امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه در فتنه سال 88 دشمنان به دنبال تغییر در باورها، افکار و رفتار مردم و همچنین تغییر ساختار نظام بودند که مردم با حضور پرشورشان در حماسه نه دی، سیلی محکمی به آنان زدند افزود: 40 سال است که دشمنان با روشهای مختلف برای تغییر ساختار نظام تلاش می کنند اما خوشبختانه کار از پیش نبرده اند. همانگونه که مردم در 40 سال گذشته با حضورشان، پایه های نظام ولایی را مستحکم کرده اند، امسال هم در دفاع از ولایت به صحنه خواهند آمد.
خطیب جمعه موقت بیرجند با تاکید بر هوشیاری در برابر توطئه ها گفت: باید مراقب توطئه های دشمن بود و امیدواریم همراهی و بصیرت مردم با ولایت که از همان ابتدای انقلاب وجود داشته است، توطئه های دشمن را همانند سال گذشته و تابستان امسال خنثی کند.
حجت الاسلام نوفرستی همچنین با اشاره به فرا رسیدن شب یلدا افزود : صله رحم و دور هم بودن، سنت حسنه و پسندیده ای است اما باید حواسمان به نیازمندان هم باشد.
وی گفت:هر آنچه از دست مسئولان و مردم بر می آید باید برای کمک به مستمندان و نیازمندان به کار گیرند و آنان را در این ایام فراموش نکنند.
تبریک میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) و فرارسیدن سال نو میلادی و 5 دیماه سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی هم از دیگر مواردی بود که امام جمعه موقت بیرجند گیرامون آن سخنرانی کرد.

انتهای پیام/ک

حماسه نهم دی، اوج بصیرت مردم و از افتخارات ملت بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار