لحظه به لحظه با بورس؛

سقوط ۱۵۰۰ واحدی شاخص بورس در پایان معاملات

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با اُفت ۱۵۳۲.۷۴ واحدی به پله ۱۵۴ هزار و ۵۵۰ واحدی رسید.

بربه گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با کاهش ۴.۹۹ واحدی به پله ۱۵۶ هزار و ۷۸ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران در آغاز معاملات از ۴۲۸ میلیارد ریال فراتر رفت که طی ۱۳ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.


بیشتربخوانید: رشد ۳۳۹ واحدی شاخص بورس در آغاز معاملات 


نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد شبندر، شپنا، شتران با روند نزولی و نمادرمپنا، وبصادر، وبملت وتاپیکو با روند صعودی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با کاهش شاخص کل به پله یک هزار و ۷۹۰ واحدی رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۲۶۷ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۸۲ میلیون سهم طی ۱۳ هزار نوبت معاملاتی است.
 

سقوط ۱۵۰۰ واحدی شاخص بورس در پایان معاملات

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با اُفت ۱۵۳۲.۷۴ واحدی به پله ۱۵۴ هزار و ۵۵۰ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران در پایان معاملات از ۴ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که طی ۹۱ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز فارس، پارسان، شبندر، شپنا، شتران و کچاد با روند نزولی و وبملت با روند صعودی به کار خود پایان داد.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با اُفت ۱۱ واحدی به پله ۱ هزار و ۷۸۰ واحدی رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۲ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۴۴۷ میلیون سهم طی ۷۸ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: یورس ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
طاهر محمدی
۱۰:۱۷ ۰۴ دی ۱۳۹۷
لطفاً درباره بورس و نحوه سرمایه گذاری در بورس توضیح دهید . ممنون
آخرین اخبار