فعالسازی ۳۷ واحد صنعتی راکد شهرک‌های صنعتی کرمانشاه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه از فعالسازی ۳۷ واحد صنعتی راکد شهرک‌های صنعتی استان از ابتدای امسال خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بیژن کردستانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت : طی ۹ ماهه سپری شده سال‌جاری، ۳۷ واحد صنعتی راکد که در شهرک‌های صنعتی استان واقع شده بود به چرخه فعالیت برگشت.

وی میزان سرمایه‌گذاری این واحد براساس پروانه بهره‌برداری را بیش از ۷۳۶ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت : براساس نرخ امروز بسیار بیشتر از این ارقام است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه یادآور شد: با فعالسازی این واحد‌ها زمینه اشتغال برای بیش از ۴۰۰ نفر فراهم شده است.

وی از هدف‌گذاری فعالسازی ۴۰ واحد راکد موجود در شهرک‌های صنعتی استان تا پایان امسال خبر داد و افزود: امیدواریم در صورتی‌که شرایط فراهم شود به این هدف‌گذاری دست پیدا کنیم.

به گفته کردستانی، فعالسازی واحد‌های راکد موجود در شهرک‌های صنعتی استان طی ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۹۰ درصدی داشته است.

وی با اشاره به تلاش‌های فراوانی که برای فعالسازی این واحد‌ها صورت گرفته، ادامه داد: برای رفع مشکل هریک از این واحد‌ها زمان زیادی صرف شده و نیاز‌های آن‌ها در بخش‌های مختلف آموزش، تامین منابع مالی، صدور ضمانت‌نامه از صندوق سرمایه‌گذاری صنایع کوچک، عارضه‌یابی، شناسایی نیاز‌های فناورانه و ... انجام شده است .

 

 

انتهای پیام/د

در صورتی‌که شرایط فراهم شود تا پایان سال ۴۰ واحد راکد فعال می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.