مدیرکل فنی و حرفه ای ایلام:

یک میلیون و 500 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی در ایلام ارائه شد

مدیرکل فنی و حرفه ای ایلام گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک میلیون و 518 هزار و 47 نفر ساعت آموزش فنی و حرفه ای و مهارتی در مراکز دولتی این استان به متقاضیان ارائه شده است.

یک میلیون و 500 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی در ایلام ارائه شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، رضا نصری مدیرکل فنی و حرفه ای ایلام گفت: رکن اصلی مراکز آموزش فنی و حرفه ای مهارت آموزی است که در این قالب هزاران نفر ساعت آموزش بصورت کوتاه مدت در مراکز دولتی و خصوصی این استان به متقاضیان جویای کار ارائه می شود.  

وی افزود: در بخش دولتی 14 مرکز ارائه آموزش های فنی و حرفه ای در این استان فعال است که بیش از 250 حرفه شغلی را به متقاضیان جامعه هدف آموزش می دهند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای ایلام تاکید کرد: در بخش خصوصی نیز 258 آموزشگاه آزاد وجود دارد که از این تعداد 150 واحد فعال و به متقاضیان آموزش های لازم را فرا می دهند.

نصری از ارائه بیش از یک میلیون و 518 هزار نفر ساعت دوره متقاضیان مهارت های آموزشی توسط این اداره کل در سال جاری(بخش دولتی) خبر داد و یادآور شد: از این تعداد 565 هزار و 563 نفر ساعت برای مهارت آموزی و مهارت افزایی در راستای اشتغال پایدار بوده است.

انتهای پیام/با

 

ارائه مهارت های آموزشی توسط اداره فنی و حرفه ای استان به متقاضیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.