حسین پور: محرومیت فیفا به نفع بازیکنان جوان شد/ در پرسپولیس می‌مانم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشبختانه یا متاسفانه محرومیت فیفا سبب شد تا بازی به بازیکنان جوان برسد و خدارا شکر که کادرفنی و برانکو از عملکردمان راضی بودند.

سعید حسین پور، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران  در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیتش در باشگاه پرسپولیس بیان کرد: خدا را شکر وضعیت خوبی دارم و خیلی خوشحال هستم که توانستم در پرسپولیس بازی کنم. از برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم تشکر می کنم که اعتماد کرد و در بازی های مهم به من بازی داد و امیدوارم بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم.

او افزود: بازیکنان جوان زیادی مانند احسان حسینی، محمد امین اسدی، حمیدرضا طاهرخانی و ... در این فصل برای پرسپولیس بازی کردند و البته همه ما از پارسال کنار تیم بودیم اما خوشبختانه یا متاسفانه محرومیت فیفا سبب شد تا به ما بازی برسد و خدا را شکر کادرفنی و برانکو از عملکردمان راضی بود.

حسین پور ادامه داد: پنجره نقل و انتقالات که بسته شد، به سود بازیکنان جوان بود و خوشبختانه نتایجی که کسب کردیم، بهتر از فصل گذشته بود. امیدوارم در ادامه فصل هم نتایج خوبی بگیریم و بتوانیم عملکرد مطلوبی ادامه دهیم. بازیکنان زیادی در فصل نقل و انتقالات زمستانی به تیم اضافه می شوند و من پیشنهاداتی دارم اما هدفم این است که در تیم پرسپولیس بمانم و عملکرد خوبی داشته باشم.

هافبک پرسپولیس در مورد اینکه آیا ترسی ندارد که در نیم فصل دوم کمتر بازی کند، پاسخ داد: بازیکنان خوبی در نیم فصل دوم به پرسپولیس اضافه می شوند و شرایط سخت تر می شود اما تلاشم را بیشتر می کنم تا بیشتر بازی کنم. درباره دریافتی ها هم حدود 30 - 40 درصد دریافتی داشتیم.


بیشتر بخوانید:

پیشنهاد سپاهان و پیکان به هافبک جوان پرسپولیس

آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال پرسپولیس مشخص شد

برانکو لیست نقل و انتقالات پرسپولیس را تحویل داد

جلسه بازیکنان خارجی با سرپرست باشگاه پرسپولیس برای دریافت مطالبات


انتهای پیام/

اظهارات سعید حسین پور درباره وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.