کیمیا کاشت کردستان نیم فصل لیگ دسته یک هندبال را با برد پشت سر گذاشت

تیم کیمیا کاشت کردستان در هفته سوم و پایانی نیم فصل لیگ دسته یک هندبال باشگاه های کشور آلومینیوم اراک را با شکست بدرقه کرد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، هفته سوم و پایانی نیم فصل لیگ دسته یک هندبال باشگاه های کشور با انجام دیدار های این هفته به پایان رسید .

تیم کیمیا کاشت کردستان در این هفته از رقابت های لیگ دسته اول هندبال در سالن ورزش نابینایان شهرک بهاران سنندج میزبان تیم جوان آلومینیوم اراک بود که در پایان موفق شد با پیروزی زمین بازی را ترک کند .

شاگردان جمال قادریان زاده که از ابتدای بازی پیش افتاده بودند توانستند با مدیریت بازی نتیجه را 25 بر 23 به نفع خود تمام کنند .

تیم کیمیا کاشت کردستان با کسب این پیروزی و با یک بازی بیشتر و چهار امتیاز نسبت به مقاومت البرز در رده دوم جدول رده بندی لیگ دسته یک هندبال کشور قرار دارد .

تیم کردستان پس از استراحت نیم فصل در هفته اول دور برگشت مسابقات میزبان تیم هیات هندبال خرم آباد خواهد بود .

رقابت های هندبال لیگ دسته یک کشور با حضور 16 تیم از سراسر کشور در چهار گروه چهار تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار می شود و در دور دوم تیم ها به صورت متمرکز به مصاف هم خواهند رفت .

نماینده استان با نام کیمیا کاشت کردستان در دور اول این رقابت ها با تیم های هیات هندبال خرم آباد، آلومینیوم اراک و مقاومت البرز هم گروه است .

انتهای پیام/م

 

 

برچسب ها: هندبال ، هنرهای رزمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.