درخشش ورزشکار شیرازی در لیگ دوگانه کشور

ساناز پرهیزی قهرمان قهرمانان لیگ دوگانه کشور شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، هادی باشفاعت رییس هیات دوچرخه سواری استان فارس گفت: مسابقات دوگانه قهرمانی کشور و مرحله سوم لیگ بانوان به میزبانی استان البرز و شهرستان اشتهارد برگزار شد و ساناز پرهیزی دوچرخه سوار شایسته شیرازی با قهرمانی در لیگ دوگانه و رقابت قهرمانی کشور، توانست عنوان قهرمان قهرمانان لیگ دوگانه کشور را بدست آورد.

وی افزود: با توجه به درخشش این دوچرخه سوار در مسابقات اخیر و با توجه به این موضوع که شیراز پایگاه استعدادیابی کشور محسوب می‌شود، با هماهنگی فدراسیون دوچرخه سواری، ساناز پرهیزی در اردو‌های آینده تیم ملی حضور خواهد یافت تا إن شااله در آینده شاهد موفقیت‌های این ورزشکار در رشته دوچرخه سواری نیز باشیم.

باشفاعت در پایان از تلاش صادق باشفاعت مربی دوچرخه سواری ساناز پرهیزی که وی را در کسب این افتخار همراهی کرد، قدردانی کرد.

ساناز پرهیزی ورزشکار فارسی هم پس از کسب افتخار بدست آمده بیان کرد: این مسابقه هم مرحله سوم لیگ دوگانه بود و هم به عنوان مسابقه قهرمانی کشور تلقی می‌شد که خدا را شکر در هر دو رقابت قهرمانی به من رسید و توانستم باعث شوم تیم فارس به مقام دوم تیمی برسد و دو شرکت کننده دیگر فارس به مقام‌های ۱۴و بیستم رسیدند.

پرهیزی تاکید کرد: برنامه ریزی بلند مدتی برای این مسابقات داشتم تا بتوانم در مسابقات بین المللی سال ۲۰۱۹ برای کشورمان و استان فارس افتخار آفرین شوم.

پرهیزی گفت: در مسابقات دو‌گانه، ابتدا پنج‌کیلومتر دو در مسابقات انحام می‌شود و بلا فاصله ۲۰کیلومتر دوچرخه و بعد دو و نیم کیلومتر دویدن داریم و با تمریناتی که کنم صادق با شفاعت مربی دوچرخه سواری و آقای مانیزان مربی دو‌و مید انی خودم انجام‌داده بودم با فاصله زیاد از نفر دوم قهرمان شدم که همین جا از این مربیان و خانواده ام تشکر میکنم.

گفتنی است ساناز پرهیزی در مرحله نخست لیگ دوگانه بانوان به مقام سوم دست یافته بود و در مرحله دوم بر سکوی قهرمانی ایستاد.

انتهای پیام/ف

بانوی شیرازی بر سکوی قهرمانی لیگ دوگانه کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار