طرح زمستانی پلیس و راهداری آذربایجان شرقی آغازشد

طرح زمستانی ایمنی محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی، از امروز با همکاری پلیس و راهداری استان آغاز شد.

آغاز طرح زمستانی پلیس و راهداری آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ، همزمان با آغاز فصل زمستان و روز راهداری (اول دی)، نیروهای راهداری و پلیس دست به دست هم داده و برای ایمنی جاده ها همت خواهند کرد.


اروجعلی علیزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی با اشاره به وجود 40 راهدارخانه و 22 پایگاه راهداری در شهرستان های استان گفت: هزار نیروی کارآمد راهدار با 565 دستگاه سنگین و نیمه سنگین برف روب و نمک پاش از امروز تا پایان فصل زمستان در محورهای مواصلاتی و پایگاه های راهداری مستقر شده و در طول زمستان به هموطنان خدمات راهداری ارائه خواهند کرد.


به گفته وی  ، علاوه بر این 48 هزار تن نمک و 30 هزار تن شن و ماسه هم در راهدارخانه ها و پایگاه های راهداری آذربایجان شرقی دپو شده است و برای یخ زدایی از 14 هزار کیلومتر راه مواصلاتی موجود در استان، در روزهای سرد و برفی استان استفاده خواهد شد.


آغاز طرح زمستانی پلیس و راهداری آذربایجان شرقیجانشین رئیس پلیس راه استان هم گفت: 430 نیروی پلیس در قالب 80 تیم گشتی در روزهای عادی و 120 تیم گشتی در روزهای بحرانی و پربارش در کنار نیروهای راهداری برای ارائه خدمات زمستانی به هموطنان در جاده های استان مستقر شدند.


سرهنگ رضا کریمی نژاد افزود: این نیروها در 17 گردنه برفگیر از جمله 7 گردنه ی موجود در محورهای مواصلاتی اصلی استان در آماده باش کامل به سر می برند.

 

انتهای پیام/

آغاز طرح زمستانی پلیس و راهداری آذربایجان شرقی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.