وزیر بهداشت به کرمانشاه سفر می‌کند

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : وزیر بهداشت برای افتتاح ۴۰ پروژه حوزه سلامت به مناطق زلزله زده سفر می کند .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در سفر وزیر که پنجشنبه همین هفته خواهد بود، حدود ۴۰ پروژه حوزه سلامت در مناطق زلزله زده استان به بهره برداری میرسد.

وی گفت : این پروژه‌ها شامل ۱۳ پروژه دانشگاهی و ۲۷ پروژه‌ای است که توسط خیرین ساخته شده است.

مرادی افزود : در سفر سال گذشته وزیربهداشت همراه جمعی از خیرین به مناطق زلزله زده استان تفاهم نامه‌ای میان خیرین و وزارت بهداشت برای احداث مراکز سلامت در مناطق زلزله زده به امضا رسید.

وی افزود : اکنون با گذشت یک سال از این سفر ۲۷خانه بهداشت که توسط خیرین ساخته شده آماده بهره برداری است که در این سفر با حضور وزیر بهداشت افتتاح میشود.

مرادی گفت : از این تعداد، ۱۹ خانه بهداشت در شهرستان سرپل ذهاب، سه خانه بهداشت در شهرستان جوانرود، دو مورد در شهرستان اسلام آبادغرب و در هریک از شهرستان‌های قصرشیرین، گیلانغرب و ثلاث باباجانی نیز یک خانه بهداشت افتتاح می‌شود.

وی افزود : در این سفر همچنین ۱۳ پروژه بخش دانشگاهی با اعتبار ۲۷۰ میلیارد ریال به بهره برداری میرسد.

مرادی گفت : مقاوم سازی و بهسازی بیمارستان شهرستان سرپل ذهاب از مهم‌ترین این پروژه‌ها است و این پروژه با صرف اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

وی گفت : افتتاح بیمارستان صحرایی ثلاث باباجانی، افتتاح تعمیرات نوسازی بیمارستان قصرشیرین و تعمیرات هتلینگ بیمارستان اسلام آباد غرب از دیگر پروژه‌های افتتاحی در این سفر است.

مرادی افزود : در این سفر طی مراسمی از خیرین فعال در مناطق زلزله زده نیز قدردانی می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

حدود ۴۰ پروژه حوزه سلامت در مناطق زلزله زده استان به بهره برداری میرسد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.