صدور ۴۲ هزار کارت ملی هوشمند امسال در مازندران

مدیرکل ثبت احوال مازندران از صدور ۴۲ هزار کارت ملی هوشمند خبر داد و گفت: این افراد تا پایان هفته مهلت دارند برای دریافت کارت ملی به دفاتر پست شهرستان‌ها مراجعه کنند.

رجبی مدیرکل ثبت احوال مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه جمعیت استان مازندران سه میلیون ۳۳۸ هزار و ۵۷۶ نفر است، گفت: از این تعداد جمعیت بالای ۱۵ سال دریافت کارت ملی هوشمند الزامی است.

وی با بیان اینکه واجدین شرایط دریافت کارت ملی هوشمند در استان دومیلیون ۶۸۰ هزار نفر است افزود: تاکنون ۲ میلیون و ۱۲۰ هزار و ۱۸۹ نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند نام نویسی کردند.

رجبی گفت: ۵۶۰ هزار مازندرانی تا کنون برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام نکردند که تا پایان امسال مهلت دارند نام نویسی کنند.

مدیرکل ثبت احوال مازندران افزود: افرادی که برای دریافت ملی هوشمند نام نویسی نکردند می‌توانند با مراجعه به ۱۵۰ ایستگاه دفاتر پیشخوان روستایی و شهری و دفاتر پست استان آمادگی دارند نام نویسی کنند.

وی با بیان اینکه این اداره کل قادر است روزانه نام نویسی ۸ هزار مازندرانی را برای صدور کارت ملی هوشمند انجام دهد، گفت: پارسال ۶۵۰ هزار نفر در استان برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت نام انجام دادند و امسال نیز تاکنون ۲۵۰ هزار نفر نام نویسی کردند.

رجبی گفت: ۴۲ هزار از مازندرانی‌ها کارت ملی هوشمند ثبت نام کردند و کارت‌های ملی در دفاتر پست آماده تحویل است و شهروندان تا پایان هفته مهلت دارند برای دریافت به کارت ملی هوشمند مراجعه کنند.

مدیرکل ثبت احوال مازندران افزود: اگر این افراد تا پایان هفته مراجعه نکنند، کارت‌های جدید باطلل می‌شود و برای دریافت کارت ملی هوشمند جدید دوباره باید نام نویسی و هزینه مجددی را واریز کنند.

وی گفت: همه مازندرانی‌ها تا پایان امسال می‌توانند با مراجعه به ایستگاه‌های دفاتر پیشخوان روستایی و شهری و پست برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام کنند.

انتهای پیام/آ

اعتبار کارت ملی قدیمی تا پایان امسال است

برچسب ها: کارت ملی ، ثبت احوال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.