«کتاب‌باز» میزبان برنده بهترین طراحی جلد کتاب می‌شود

مجید کاشانی برنده بهترین طراحی جلد کتاب مهمان سروش صحت در برنامه «کتاب باز» می شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، سروش صحت  امشب در برنامه «کتاب‌باز» میزبان مجید کاشانی گرافیست و طراح جلد است.

جلد هر کتابی ویترین آن محسوب می‌شود؛ جایی که نگاه مخاطب را به سمت خود جذب می‌کند و باعث می‌شود آن کتاب را در دست بگیرد و ورق بزند. کاشانی در برنامه امشب درباره ویژگی‌های جلد کتاب‌ها و این که باید دارای چه خصوصیاتی باشند با صحت به گفتگو می‌نشیند.

این طراح در ادامه از چگونگی مراحل طراحی جلد کتاب نیز صحبت می کند.

از جمله عناوین و افتخاراتی که کاشانی تابه‌حال کسب کرده است می‌توان به کاندیدای بهترین عنوان‌بندی سینمایی در شانزدهمین جشن خانه سینما، (۱۳۹۳)، جایزه بهترین طراحی جلد کتاب از جشنواره کتاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان (۱۳۹۲)، جایزه بهترین طراحی پوستر از دومین دوسالانه سرو نقره‌ای (۱۳۹۰) و برگزیده انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران در بخش طراحی پوستر در نهمین دوسالانه طراحی گرافیک تهران (۱۳۸۶) اشاره کرد.

بخش دوم «کتاب‌باز» (بخش ثابت دوشنبه شب‌ها) با حضور مسعود فراستی است که با معرفی کتاب، درباره اهمیت نویسندگان شاخص ادبیات ایران و جهان و فرم‌های ادبی که به درستی در خدمت محتوا قرار می‌گیرند، صحبت می‌کند.

«کتاب‌باز» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا رضاییان و اجرای سروش صحت، شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰ از شبکه نسیم پخش می‌شود و تکرار آن ساعت ۱ بامداد، ۸ صبح و ۱۳ بعدازظهر از شبکه نسیم است.

انتهای پیام/

مجید کاشانی مهمان «کتاب باز» می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار