رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ؛

تمهیدات لازم برای خرید میوه شب عید اعلام شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از اندیشیده شدن تمهیدات لازم برای خرید ۱۵۰۰ تن سیب و پرتقال برای تامین میوه شب عید کرمانشاهیان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛خسرو شهبازی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : برای تامین میوه شب عید مردم استان درخواست خرید ۵۰۰ تن سیب و هزار تن پرتقال داده شده است.

شهبازی با اشاره به اقبال بیشتر مردم به خرید سیب سفید، گفت : ۳۰ درصد سیب خریداری شده از نوع قرمز و ۷۰ درصد دیگر از نوع سفید خواهد بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه اضافه کرد: پرتقال شب عید مردم استان از استان‌های شمالی و سیب نیز از استان آذربایجان غربی خریداری خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه هیچ نگرانی برای تامین میوه شب عید مردم استان کرمانشاه نداریم، گفت: همه ساله در آستانه نوروز برای رفاه حال شهروندان و جلوگیری از تنش در بازار، میوه با نرخ مصوب دولتی و با قیمتی بین ۱۵ تا ۲۰ درصد زیر قیمت بازار عرضه خواهد شد.

شهبازی در ادامه گفت: سال گذشته در مجموع ۱۰۵۰ تن سیب و پرتقال برای تامین میوه شب عید کرمانشاهیان در نظر گرفته شده بود که ۷۰۰ تن آن پرتقال و ۳۵۰ تن دیگر سیب بود.

شهبازی با بیان اینکه سال گذشته هیچ کمبودی برای عرضه میوه با نرخ‌های مصوب دولتی در استان نداشتیم، افزود: نوروز گذشته عرضه میوه با نرخ‌های مصوب دولتی تا ۱۳ فروردین ماه ادامه پیدا کرد .

 

 

انتهای پیام/د

درخواست خرید ۵۰۰ تن سیب و هزار تن پرتقال داده شده است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار