امداد نجاتگران هلال احمر به 89 حادثه دیده در اصفهان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امداد نجاتگران اصفهانی به 89 حادثه دیده در هفته گذشته خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،داریوش کریمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه در طول هفته گذشته ، امدادگران این جمعیت پوشش امدادی45 حادثه را برعهده داشتند ، افزود : امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر این استان به امداد 89 حادثه دیده اقدام کردند.

وی در ادامه به حوادث تحت پوشش جمعیت هلال احمر استان در بازه زمانی 24 لغایت 30 آذرماه اشاره و تصریح کرد : در این بازه زمانی 25 حادثه جاده ای ، 5 حادثه شهری ، 9 مورد خدمات حضوری ، 4 حادثه صنعتی و کارگاهی ، 1 حادثه کوهستان و 1 حادثه ساحلی با حضور نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان پوشش داده شد .

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در طول این مدت 6 مورد عملیات رها سازی به دست تیم های عملیاتی این جمعیت صورت گرفته است ، تصریح کرد : 135 نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب 49 تیم عملیاتی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی در عملیات یادشده به خدمت رسانی به حادثه دیدگان پرداختند .

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان به مردم توصیه کرد : به علت ناپایداری هوا و برودت آن از سفرهای غیر ضرور خودداری و در صورت بروز حادثه ، ضمن حفظ خونسردی با تلفن سه رقمی 112 تماس بگیرند . 

انتهای پیام/م

پوشش امدادی 45 حادثه با حضور نجاتگران جمعیت هلال احمر استان اصفهان

برچسب ها: هلال احمر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار