برگزاری دهمین همایش هیأت‌های محوری و برگزیده کشور در قم

در آستانه ایام فاطمیه و چهلمين سالگرد پيروزی انقلاب‌اسلامی، دهمین همایش هیأت‌های محوری و برگزیده کشور با محوریت «هیأت و گفتمان‌انقلاب‌اسلامی»، ششم و هفتم دی‌ماه به همت جامعه ایمانی مشعر در قم برگزار می‌شود.

برگزاری دهمین همایش هیأت‌های محوری و برگزیده کشور در قمبه گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در آستانه شهادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهراء (سلام الله علیها)، ایام فاطمیه و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی، دهمین همایش هیأت‌های محوری و برگزیده کشور با محوریت «هیأت و گفتمان‌انقلاب‌اسلامی»، ششم و هفتم دی‌ماه، با همت جامعه ایمانی مشعر در قم برگزار می‌شود.

در این همایش که با حضور ۵۰۰ نفر از مدیران هیأت‌های محوری و برگزیده کشور برگزار می‌شود، اساتید برجسته همچون، حجج اسلام سید معزالدین حسینی، حسین سوزنچی، مجتبی نامخواه، سیدمحمد حسین راجی، و موسی نجفی، حاج حسین یکتا و حسین شمسیان، سخنرانی می‌کنند.

بررسی نقش هیأت در فراز و نشیب‌های انقلاب‌اسلامی، واکاوی دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب‌اسلامی، تبیین جایگاه هیأت در حل مشکلات ‌فرهنگی اقتصادی و کمک به توانمندسازی کشور، بررسی روابط متقابل هیأت و نهادهای انقلاب، نگاهی به ماهیت حقیقی حکومت منحوس پهلوی، بررسی نقش هیأت در تربیت انسان‌ تراز انقلاب‌اسلامی، بازخوانی چهار دهه مبارزه و مقاومت در برابر استکبار جهانی، بررسی فرصت تقارن ایام‌فاطمیه ‌با دهه فجر انقلاب‌اسلامی، تحلیل وضعیت اجتماعی‌ سیاسی کشور در چهل‌سالگی انقلاب‌اسلامی، معرفی و رونمایی بسته‌توانمندسازی‌معرفتی فاطمیه ۹۷، رونمایی از وب‌گاه جامع محتوایی هیأت از جمله برنامه‌های این همایش دو روزه است.
جامعه ایمانی مشعر تاکنون ۹ دوره از همایش هیأت‌های محوری و برگزیده کشور را با هدف هم‌افزایی و هماهنگی میان هیأت‌های مذهبی برگزار کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: مداحی ، اهل بیت ، فاطمیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار