معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد اصفهان ، کمیته امداد را یکی از قدیمی‌ترین راهبران شغلی کشور در چهار دهه اخیر معرفی کرد و گفت : طرح‌های قالیبافی این نهاد از موفق‌ترین نمونه‌های راهبری شغلی در کشور است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بهرام سوادکوهی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد اصفهان بابیان اینکه حل معضلات مجریان طرح‌های اشتغال و خودکفایی از مسیر مشارکت کسب‌وکارهای پشتیبان می‌گذرد ، گفت : مشکل بازاریابی و فروش محصولات مددجویان از مهم‌ترین مواردی است که با حضور راهبران شغلی کمتر می‌شود.
وی با اشاره به پیگیری‌های این نهاد درزمینه پیشبرد این طرح در استان اصفهان ، گفت : طرح spv یا راهبران شغلی با مشارکت فعالان بخش خصوصی و صاحبان کسب‌وکارهایی صورت می‌گیرد که تولید قسمتی از کالاها و یا ارائه بخش‌هایی از خدمات خود را برون‌سپاری می‌کنند.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد اصفهان تعداد کسب‌وکارهای راهبر اشتغال مددجویان را که در سال جاری تاکنون به همکاری با این نهاد پرداخته‌اند ، 5 کسب ‌وکار اعلام کرد و گفت : ۱۰۰ طرح اشتغال مددجویی با راهبری این کسب‌وکارها در حال اجرا است.
سوادکوهی افزود : قالیبافی ، پرورش ماهیان زینتی ، چرم‌دوزی ، پرورش زالو و پرورش اسب پنج کسب‌وکاری هستند که در الگوی راهبران اشتغال با کمیته امداد اصفهان تاکنون همکاری داشته‌اند.
وی همچنین تصریح کرد: بسته‌های تشویقی که کمیته امداد به کارفرمایان اعطا می‌کند در کنار وام خودکفایی پرداخت‌شده به مددجویان می‌تواند رونق این کسب‌وکارها را افزایش دهد.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد اصفهان ، کمیته امداد را یکی از قدیمی‌ترین راهبران شغلی کشور در چهار دهه اخیر معرفی کرد و گفت : طرح‌های قالیبافی این نهاد که از ابتدای شکل‌گیری کمیته امداد اجرایی شد از موفق‌ترین نمونه‌های راهبری شغلی در کشور بوده و هست و در آینده با برون‌سپاری به spv ها به دنبال تحقق این الگو در کسب‌وکارهای بیشتری به نفع مددجویان و جامعه تحت حمایت این نهاد هستیم.

انتهای پیام/م

اجرای ۱۰۰ طرح اشتغال مددجویی با الگوی راهبران شغلی

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار