مدیرکل راهداری استان یزد خبرداد؛

یزد ششمین استان حمل و نقلی کشور

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد با بیان اینکه یزد ششمین استان حمل و نقل کشور است، گفت:حمل و نقل بار بر اساس تن کیلومتر به تصویب نهایی رسیده است.

علی علیخانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد با بیان اینکه یزد ششمین استان حمل و نقل کشور است، گفت: حمل و نقل بار بر اساس تن کیلومتر به تصویب نهایی رسیده که با تصویب این طرح شرکت‌ها موظف می‌شوند حمل و نقل بار را بر اساس تن کیلومتر محاسبه و در بارنامه ثبت کنند.

وی افزود: حدود ۳۶۰شرکت حمل و نقل در سطح استان وجود دارد که از این تعداد ۳۴ شرکت در شهرستان بافق مستقر است.

علیخانی با بیان اینکه با آغاز فصل زمستان و اجرای طرح زمستانی این نهاد نیرو‌های خود را در ۱۷ راه دار در سطح استان مستقر کرده، بیان کرد: بالغ بر ۳۲۰ نیروی انسانی، ۲۸۰ دستگاه ماشین سنگین، نیمه سنگین و سبک در ۸۰هزارو ۲۰۰کیلومتر از محور‌های مواصلاتی اعم از بزرگراه، راه اصلی، راه فرعی و راه‌های روستایی به صورت شبانه روزی آماده خدمت هستند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان یزد و قرارگیری آن در چهار راه مواصلاتی تاکید کرد:اهمیت این موضوع باعث شده که بستر مناسبی برای حمل و نقل فراهم شود.

وی رعایت مسائل ایمنی، داشتن کارشناس فنی و معاینه فنی خودرو‌ها و رعایت تعرفه قیمتی درج شده را از مسائلی بیان کرد که شرکت‌های حمل و نقل باید آن را رعایت کنند.


انتهای پیام/ ا

فعالیت ۳۶۰شرکت حمل و نقل در سطح استان یزد

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار