فرماندار بافق خبرداد؛

عبور ۳۳درصد از قطارهای باری کشور از بافق

فرماندار بافق گفت:طبق اعلام مدیران راه آهن ۳۳درصد از قطار‌های باری کشور از بافق عبور می‌کند.

محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  با بیان اینکه در این شهرستان حمل و نقل به صورت زمینی صورت می‌گیرد، گفت: طبق اعلام مدیران راه آهن ۳۳درصد از قطار‌های باری کشور از بافق عبور می‌کند.

زاده رحمانی افزود:در بزرگراه یزد بافق تا یک هزارو ۷۰۰ کامیون شمارش شده که از این بزرگراه عبور می‌کند که در صورت تبدیل بافق به سه راه مواصلاتی این حجم از کامیون‌های ترانزیتی و اتوبوس‌های مسافربری افزایش پیدا کرده و علاوه بر تردد باید به دنبال مجتمع‌های پر رونق بین راهی نیز باشیم.

فرماندار بافق ادامه داد:این مجتمع‌ها باید خدمات و سرویس‌های فنی ارائه دهند تا اشتغال مستقیم، غیر مستقیم، ارزش افزوده، صنایع جانبی صنعت حمل و نقل در شهرستان را فعال کنند.

فرماندار بافق نیز به دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در ایام دهه فجر امسال علاوه بر افتتاح بزرگراه یزد - بافق، این شهرستان از مسیر‌های های مختلف به رفسنجان، خرانق، نوق و زرند کرمان متصل می‌شود.

محمد زاده رحمانی به‌قرار گرفتن بافق در مسیر پنج راه ریلی کشور اشاره کرد و افزود: با بهره‌برداری از مسیر‌های یادشده، این شهرستان از بن‌بست خارج خواهد شد.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق یزد قرار دارد.


انتهای پیام / ا

تردد یک هزارو ۷۰۰کامیون  در راه های مواصلاتی شهرستان بافق

برچسب ها: راه آهن ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.