بیرانوند: فلسطین تیم سرسختی بود/ از مردم می خواهم با تیم ملی آشتی کنند

دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: با تیم سرسختی بازی کردیم و می‌دانستیم که با چنین شرایطی رو به رو خواهیم شد، چون تیم کاملمان را نداشتیم.

بیرانوند: فلسطین تیم سرسختی بود/ از مردم می خواهم با تیم ملی آشتی کنند.به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان پس از دیدار دوستانه مقابل تیم ملی  فوتبال فلسطین در مورد این بازی گفت: خداراشکر بازی خیلی خوبی بود. نیمه اول کمی تمرکزمان را از دست دادیم اما در کل 2 نیمه مالکیت توپ را در اختیار داشتیم. با تیم سرسختی بازی کردیم و می دانستیم که با چنین شرایطی رو به رو خواهیم شد چون تیم کاملمان را نداشتیم اما این بازی در راه آمادگی به ما کمک کرد.

او در مورد گلی که دریافت کردند گفت: متاسفانه در دقایق پایانی روی یک اتفاق گل خوردیم. همه چیز را به فال نیک می گیرم و فکر می کنم نیاز بود که در همچین بازی تیم ما گل بخورد تا در آینده بیشتر تمرکز کنیم.

بیرانوند در مورد محل اردوی تیم ملی و شرایطش گفت: در کمپ بسیار خوبی در حال تمرین کردن هستیم  از نظر امکانات و آب و هوا شرایط بسیار خوب است. صبح و بعد از ظهر تمرین می کنیم و نقاط ضعف و قوت خودمان را شناسایی می کنیم. امیدواریم که در این چند روز باقی مانده بتوانیم تمرینات خوبی را  پشت سر  بگذاریم. بازی بعدی مان با تیم فوتبال ملی قطر است و امیدواریم که بازی مفیدی باشد و مهمتر از آن بدون هیچ مصدومی به مسابقات جام ملت های آسیا برویم.

او در مورد اینکه آیا نفرات اصلی تیم ملی مشخص هستند یا خیر گفت: هنوز چیزی مشخص نیست و تمام بازیکنانی که اینجا حضور داریم باید منتظر باشیم تا لیست نهایی اعلام شود. همه ی بازیکنان شرایط بسیار خوبی دارند و کادر فنی برای انتخاب بازیکنان اصلی کار سختی در پیش خواهند داشت و شاید برای این کار یک شب تا صبح نخوابند. بچه ها خیلی خوب تمرین کردند و از جانشان مایه گذاشتند تا بتوانند در لیست حضور داشته باشند اما به هر حال قانون این است که 23 نفر باید نهایتا در تیم ملی حضور داشته باشند.

امروز برای من هم روز خوبی بود

بیرانوند در مورد شرایط خودش مقابل تیم ملی فلسطین گفت: امروز برای من هم روز خوبی بود و تلاش می کنم تا زمانی که هستم دروازه تیمم را بسته نگه دارم و کمک  کنم. در اردوی قبل به خاطر مصدومیت که داشتم نتوانستم در آن 2 بازی حضور داشته باشم و صلاح کادر فنی این بوده. امروز کادر فنی صلاح دید که من در دوازه قرار بگیرم  خداراشکر روز خوبی داشتم. امیدوارم در لیست نهایی قرارا داشته باشم.

او در مورد اینکه آیا انتظارات مردم کارشان را سخت تر می کند یا خیر گفت:  انتظارات مردم زیاد است ما هم می دانیم به خاطر شرایط موجود فقط باید به قهرمانی فکر کنیم. خودمان کاری کردیم که انتظارات مردم بالا رفته است و با توجه به بازی هایی که در مقدماتی و خود جام جهانی روسیه داشتیم این اعتماد و باور را به خودمان داریم که می توانیم به قهرمانی برسیم.

سخت ترین بازی هایمان همان 2 بازی اول خواهد بود

دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد بازی های سخت جام  ملتها گفت: سخت ترین بازی هایمان همان 2 بازی اول خواهد بود. تیم هایی که مدتی است که با آنها بازی نکرده ایم. از عراق کمی شناخت داریم اما یمن و ویتنام را زیاد نمی شناسیم. به مانند همین تیم فلسطین، چند سالی بود که مقابل این تیم  قرار نگرفته بودیم و مقابل ما دفاع کردند تا زد حمله گل بزنند و این شرایط را سخت می کند.

او از هواداران تیم ملی فوتبال ایران درخواست کرد: از مردم می خواهم با تیم ملی آشتی کنند. هوادران تیم های باشگاهی به خاطر هر مصاحبه ای واکنش نشان ندهند. تیم ملی واقعا ملی است. وقتی از طرف یک تیم باشگاهی به آسیا می رویم می گوییم از مسئولین می خواهیم که نگاه ملی داشته باشند اما این واقعا تیم ملی است و همه باید برایش دعا کنند و به مصاحبه ها توجهی نکنند.


بیشتر بخوانید: 

ریکاوری بازیکنان تیم ملی پس از بازی مقابل فلسطین

دشمنان ذهنی کارلوس کی روش شناسایی شدند

تغییر پست مدافع استقلال در تیم ملی فوتبال ایران/ بازگشت چشمی به هافبک دفاعی


انتهای پیام/

صحبت های بیرانوند در مورد شرایط تیم ملی فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار