استقبال علی کریمی از نصب دوربین های ویدئو چک

نصب دوربین های ویدئو چک سطح قضاوت داوران را بالا خواهد برد و اشتباه‌های داوری کاهش می‌دهد.

علی کریمی، سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت امروز در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، گفت: با نصب دوربین های VAR(ویدئو چک)  موافق هستم و  این سیستم ویدیوئی تاثیر زیادی در قضاوت های داوران ما خواهد داشت.

وی با اشاره به  تحقیقات علمی در تمام دنیا افزود: این فناوری  در ورزشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد تا اشتباهات داوری به حداقل برسد و حق هیچ تیمی از بین نرود.

سرمربی تیم سپیدرود با بیان اینکه حتی خود داوران نیز از این سیستم استقبال خواهند کرد، اظهار داشت: این سیستم در کیفیت قضاوت داوران تاثیر بسیاری دارد و سطح قضاوت داوران را بالا خواهد برد.

کریمی اعلام جذب و خروج هر بازیکن در سایت ها و کانال های مختلف را  تکذیب کرد و گفت: هیچ بازیکنی به صورت رسمی به این تیم اضافه یا جدا نشده است.

وی با اشاره به اینکه هرگونه جذب بازیکن از طریق منابع رسمی و سایت باشگاه به اطلاع هواداران خواهد رسید، افزود: ما به دنبال تقویت تیم و جذب بازیکن هایی که به این تیم کمک کنند  هستیم تا در ادامه ی فصل بتوانیم با قدرت بیشتری در نیم فصل دوم لیگ را ادامه دهیم.

سرمربی تیم سپیدرود درباره ی علت اضافه شدن حسین کعبی به کارد فنی این تیم گفت: وی  90بازی ملی دارد و به علت اختلاف سنی با بازیکنان می تواند تاثیر زیادی در روحیه ی تیم سپیدرود داشته باشد .

علی کریمی با اشاره به ادامه دار بودن کشمکش های بعضی از سرمربیان لیگ برتر با سرمربی تیم ملی در این روزها افزود: فدراسیون فوتبال در این امر مقصر است و باید رییس فدراسیون فوتبال به این کار در کشمکش ها پایان دهد.

وی در پایان با آرزوی موفقیت برای تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا تصریح کرد: امیدوارم تیم ملی بعد از چهل سال قهرمان آسیا شود و دل مردم ایران و هواداران را شاد کند.

انتهای پیام/اص

کریمی از VAR استقبال کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.