تروریست داعشی که عاشق پاستیل و مدل موهای دخترانه بود!

عضو نادم داعش، در قسمتی از خاطرات خود به علاقه فراوانش به مدل موهای دخترانه و خوردن پاستیل اشاره می‌کند.

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد الفاهم معروف به ابوزکریا که از گروه تروریستی داعش جدا شده است در قسمتی از خاطرات خود تحت عنوان "در رقه بودم " می‌گوید:

شب را در خانه یک قاچاق‌بر در روستای "تل ابطال" گذراندیم و صبح روز بعد اقدام به کوتاه کردن ریش‌ها و تعویض لباس‌هایمان کردیم. کوتاه کردن محاسن، روشی برای در امان ماندن قاچاق‌بر در صورت دستگیری‌اش توسط نظامیان مرزی دولت بود.

تروریست داعشی که عاشق پاستیل و مدل موهای دخترانه بود!

خود من هم از زمان رسیدن به دولت خلافت نخستین باری بود که ریشم را کوتاه می‌کردم، حتی به خاطر می‌آورم بار آخری که دست به این کار زدم در زندان المرناقیة واقع در تونس بودم، هرچند موهای بلندم تا روی شانه‌ام می رسید و به آن افتخار می‌کردم.


بیشتر بخوانید:بازداشت زن داعشی که برای دستگیری‌اش جایزه نقدی نجومی تعیین شده بود +عکس


از دوران نوجوانی عاشق موی بلند بودم، حتی هنگام تحصیل در هنرستان محمود المسعدیِ شهر نابل از تماشای موج گیسوان دخترها که روی شانه‌هایشان می‌ریخت لذت می‌بردم. زمان رسیدن به دولت، تماشای تروریست‌هایی که موهای آنها هم به همان شکل بلند بود نظر مرا به خود جلب می‌کرد و این صحنه واقعا برایم خیره‌کننده بود.

تروریست داعشی که عاشق پاستیل و مدل موهای دخترانه بود!

ابوزکریای داعشی در قسمتی دیگر از خاطرات خود می‌گوید: گذشته از مصیبت نیروهای امنیتی و وحشتی که مردان نقابدار در رقه ایجاد می‌کردند، نقاب زدن در شهر برای تروریست‌های دیگر ممنوع بود. من عاشق خوردن پاستیل بودم و هر وقت در رقه بودیم مقدار زیادی پاستیل می‌خریدم اما پس از مدتی به خاطر کیفیت پایین آنها در شهر مذکور به دل‌دردهای شدیدی گرفتار شدم که کار مرا به بیمارستان کشاند. سرانجام پس از یک روز انتظار، پزشک تشخیص داد به بیماری یرقان دچار شده‌ام و این هم یک مصیبت بزرگ دیگر در رقه برای من بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۱:۳۸ ۰۴ دی ۱۳۹۷
تازگی خواندمش کتاب جالب و خواندنی ایی هست
آخرین اخبار