درخواست رئیس فدراسیون ترکیه برای مراوده بیشتر با کشتی ایران

رئیس فدراسیون کشتی ترکیه گفت: کشتی ایران به عنوان یکی از قدرت های جهانی این رشته محسوب می شود و به دنبال روابط بیشتر با این کشور هستیم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، موسی آیدین رئیس فدراسیون کشتی ترکیه که همراه با نماینده باشگاه های این کشور در جام باشگاه های کشتی فرنگی جهان در شهر اردبیل حضور داشت با بیان این مطلب افزود: کشتی ایران همواره به عنوان یکی از قدرت های جهان محسوب می شود چراکه ایران قهرمانان زیادی در کشتی دنیا دارد.

وی ادامه داد: به عنوان دو کشور مسلمان و همسایه باید روابط خود را در کشتی بیشتر کنیم و در مسابقات یکدیگر شرکت کنیم چراکه این کار به نفع دو طرف خواهد بود و دو طرف در این راستا قدم بر می دارند.

آیدین تصریح کرد: کشتی در ایران علاقمندان زیادی دارد و حضور بی شمار تماشاگران در مسابقات جام باشگاه های جهان و تشویق های آن ها نشان از این علاقمندی و حساسیت مردم به این ورزش دارد.

وی تأکید کرد: البته در ترکیه هم علاقمندان بی شماری به کشتی داریم به طوری که در بعضی از مسابقات مهم، مردم سالن ها را برای دیدن مسابقات پر می کنند.

رئیس فدراسیون کشتی ترکیه خاطرنشان کرد: باشگاه بیوک شهیر به عنوان نماینده ترکیه در رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان حضور یافت و ما از نفرات عنوان دار خود بهره بردیم و به دنبال آماده سازی نفرات خود از این مسابقات بودیم.

وی در پایان گفت: برنامه ما این است که در مسابقات بین المللی که در کشور ایران برگزار می شود شرکت کنیم و در مقابل نیز انتظار داریم که کشتی گیران ایرانی نیز در تورنمنت های بین المللی ما حضوری فعال داشته باشند.


بیشتر بخوانید:

قهرمانی بیمه رازی در رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان

پاولوف: کیفیت رقابت های لیگ جهانی ایده آل بود/ متأسفانه برخی مربیان با قوانین آشنا نیستند

واکنش اتحادیه جهانی به میزبانی ایران در کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان


انتهای پیام/

صحبت های رئیس فدراسیون کشتی ترکیه درباره ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار