بازار بیرجند استاندارد لازم برای گازرسانی را ندارد

رییس اداره گاز شهرستان بیرجند گفت: بازار بیرجند استاندارد لازم برای گازرسانی را ندارد.

محمودی، رییس اداره گاز شهرستان بیرجند در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت: با توجه قدمت، شرایط و ساختار بازار امکان گازرسانی به بخشی از بازار به دلیل فنی وجود ندارد.


وی با بیان اینکه گازرسانی در بخشی از بازار که امکان امداد رسانی نهاد‌ها در هنگام حادثه وجود دارد، انجام شده است، افزود: گازرسانی در ضلع شمالی بازار و خیابان جمهوری منتهی به طرح فرزان انجام شده است.


رییس اداره گاز شهرستان بیرجند گفت: باتوجه به ساختار بازار و خیابان‌های منتهی به بازار امکان گازرسانی به داخل بازارو ضلع جنوبی وجود ندارد مگر اینکه راه حلی برای امکان امداد رسانی در مواقع حادثه پیدا شود.


۱۲ کشته در حوادث ۹ ماهه اول سال در بیرجند


مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند افزود: در حال حاضر نوع ساخت و سازه بازار بیرجند به گونه‌ای است که استاندارد‌های لازم برای گاز رسانی نداشته و اگر افرادی نیز اقدام به گاز رسانی کرده‌اند یا غیر قانونی بوده و یا ساختمان استحکام لازم را داشته است.


حسینی با بیان اینکه هنوز برخی از ادارات شهرستان ایمن نیستند، افزود: از ابتدای امسال بیش از هزار و ۲۰۰ مأموریت حریق و حادثه در بیرجند انجام شده است.


وی با بیان اینکه در این حوادث ۱۲ نفر کشته و ۱۱۲ نفر مصدوم شدند، افزود: ۶۲۱ نفر نیز در این ماموریت‌ها نجات پیدا کردند.
انتهای پیام/ب

برچسب ها: گازرسانی ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.