ملکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

واژگونی یک دستگاه اتوبوس با بیش از ۳۰ مسافر/ فوت ۹ تن در حادثه + عکس

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در داخل یک مرکز آموزشی در تهران خبر داد.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در ساعت ۱۲:۲۲ ظهر امروز حادثه واژگونی اتوبوس با تعداد زیادی مسافر در انتهای بزرگراه سیمون بولیوار، در داخل یک مرکز آموزشی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهر تهران اعلام شد که بلافاصله ۴ ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند.


بیشتر بخوانید: واژگونی اتوبوس دانشجویان در محل دانشگاه علوم و تحقیقات +فیلم


واژگونی یک دستگاه اتوبوس با بیش از 30 مسافر/ تعداد مصدومان و فوتی‌های حادثه مشخص نیست

وی افزود: آتش نشان‌ها در دقایق ابتدایی حادثه در محل حاضر شدند و مشاهده کردند که یک دستگاه اتوبوس واژگون شده و تعداد ۳۰ نفر در داخل اتوبوس محبوس شده‌اند.

واژگونی یک دستگاه اتوبوس با بیش از 30 مسافر/ تعداد دقیق مصدومان و فوتی‌های حادثه مشخص نیست

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران بیان کرد: تمام افراد با کمک آتش نشان‌ها از داخل اتوبوس خارج شدند، اما  تعداد دقیق مصدومان و فوتی‌های حادثه مشخص نیست.

به گفته صابریان رئیس اورژانس تهران این حادثه ۹ نفر جان باخته و ۲۷ نفر مجروح شدند که پس از اقدامات اولیه توسط تکنسین‌های اورژانس مصدومان به بیمارستان‌های امام خمینی (ره)، دکتر شریعتی، حضرت رسول(ص)، عرفان و نیایش منتقل شده‌اند.

همچنین سرهنگ مسعود جبارزاده، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در رابطه با این حادثه گفت: در تصادفی که در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد رخ داد، ۹ نفر کشته و ۲۸ نفر زخمی شدند.

سرهنگ جبارزاده ضمن بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، گفت: برخورد یک دستگاه اتوبوس با چند دستگاه سواری و دیوار بتنی باعث کشته و زخمی شدن افراد یاد شده است.

وی گفت: این تصادف در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد واقع در انتهای بلوار ستاری، میدان دانشگاه رخ داده است.


بیشتر بخوانید: واژگونی اتوبوس در دانشگاه علوم و تحقیقات/ حادثه ۳۵ کشته و مصدوم برجای گذاشت


واژگونی یک دستگاه اتوبوس با بیش از 30 مسافر/ تعداد مصدومان و فوتی‌های حادثه مشخص نیست

واژگونی یک دستگاه اتوبوس با بیش از 30 مسافر/ تعداد دقیق مصدومان و فوتی‌های حادثه مشخص نیست

در پی حادثه واژگونی اتوبوس در دانشگاه علوم تحقیقات، حجت الاسلام و المسلمین منتظری طی دستوری از دادستان تهران خواست که به موضوع رسیدگی کند.


بیشتر بخوانید: دستور ویژه دادستان کل کشور به دادستان تهران برای پیگیری علت حادثه


همچنین شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در پی حادثه واژگونی سرویس دانشجویان دانشگاه علوم تحقیقات اعلام کرد: ضمن ابراز تأسف از دریافت این خبر ناگوار، اعلام می‌کنیم که اتوبوس حادثه دیده تحت نظارت شرکت واحد اتوبوسرانی تهران نبوده است.


بیشتر بخوانید: اتوبوس واژگون شده در دانشگاه آزاد تحت نظارت «شهرداری» نبود


همچنین انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران با تسلیت به خانواده درگذشتگان حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه علوم و تحقیقات اظهار کرد: به خانواده این افراد که آینده سازان کشور بودند، جامعه دانشجویی و دانشگاهی تسلیت می‌گوییم و برای آن‌ها که دچار آسیب شدند، آرزوی سلامتی داریم و همه امکانات درمانی برای حصول سلامتی آن‌ها به کار گرفته می‌شود.

وی افزود: استانداری تهران و دستگاه‌های دیگر برای پیگیری علت حادثه و پیشگیری از وقوع چنین حوادثی تدابیری اتخاذ کرده و گروهی برای علت یابی وقوع این حادثه تعیین شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار