معاون آموزش حوزه علمیه خواهران؛

سامانه جامع آموزش حوزه علیمه خواهران باتوجه به راهبرد مدرسه‌محوری راه‌اندازی شد

داودی گفت: سامانه جامع آموزش با توجه به راهبرد مدرسه محوری طراحی شده و ما می‌توانیم با توجه به توانایی مدارس علمیه خواهران به آن‌ها اختیارات و دسترسی‌ها لازم را بدهیم.

به گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،داودی معاون آموزش حوزه علمیه خواهران کشور در آئین رونمایی از سامانه جامع آموزش حوزه‌های علمیه خواهران که صبح امروز در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد اظهار کرد: سامانه آموزش حوزه علمیه خواهران در گذشته یک نسخه از سامانه صدف دانشگاه فردوسی مشهد بود و با تلاش زیادی که در مجموعه مرکز فناوری و معاونت آموزش صورت گرفت سامانه آموزش بومی‌سازی شد و تحول خوبی ایجاد شد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران کشور تصریح کرد: با ارتقای روند آموزشی حوزه علمیه خواهران مسئله ارتقای سامانه جامع آموزش از سال ۹۳ مطرح شد و با جلسات و همکاری که میان مرکز فناوری و معاونت آموزش صورت گرفت تصمیم گرفتیم برای رفع اشکالات موجود در سامانه آموزش پیشین یک سامانه جدید طراحی و ایجاد شود.

داودی بیان کرد: سامانه جامع آموزش با توجه به راهبرد مدرسه محوری طراحی شده و ما می‌توانیم با توجه به توانایی مدارس علمیه خواهران به آن‌ها اختیارات و دسترسی‌ها لازم را بدهیم.

وی افزود: فرآیندهایی که در سامانه نوین جامع آموزش حوزه علمیه خواهران وجود دارد بسیار منسجم و کوتاه بوده و کاربران به راحتی می‌توانند از این سامانه استفاده کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران کشور عنوان کرد: گزارشات موجود در سامانه آموزش پیشین محدود بودند و به همین دلیل همکاران ما در مدارس علمیه از راه‌های دیگر گزارش‌های خود را از ما می‌گرفتند، اما یکی از امکانات این سامانه جدید امکان گزارش‌گیری‌های مختلف بوده که کار را برای مدارس علمیه خواهران بسیار تسهیل کرده است.

داودی ابراز کرد: در این نسخه از سامانه جامع آموزش برخی از امور مانند بارگزاری مدارک فرم فارغ‌التحصیلی توسط طلاب انجام می‌شود و دیگر مسئولیت این کار به عهده مسئولان مدارس علمیه خواهران نیست.

وی با اشاره به اینکه بهبود پرتال طلاب و استادان از دیگر ویژگی‌های سامانه جامع آموزش حوزه‌های علمیه خواهران است تشریح کرد: ثبت‌ حضور و غیاب طلاب و ثبت نمرات درس‌های مختلف در این سامانه از ویژگی‌های سامانه جامع آموزش حوزه‌های علمیه خواهران است.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران در پایان خاطرنشان کرد: از مرکز فناوری که برای انجام این کار تلاش شبانه‌روزی داشتند و سامانه‌ آموزشی را طراحی کردند که بسیار جامع و کارآمد است تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوزه علمیه ، قرآن ، احادیث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار