محسنی بندپی:

مبارزه با برند‌های قلابی در اولویت استانداری قرار گرفت

استاندار تهران گفت: مبارزه با برند‌های قلابی در اولویت کار استانداری قرار گرفت و اجرای این طرح را به شورای تامین استان واگذار شد.

بمبارزه با برند‌های قلابی در اولویت استانداری قرار گرفته گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در حاشیه جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران با اشاره به این که در این جلسه سه دستور کار مورد بررسی قرار گرفت، اظهار کرد:با برنده ایی که فاقد مجوز رسمی هستند، برخورد قانونی خواهیم داشت.

وی افزود: مقرر شد که ساماندهی و کنترل سامانه‌هایی که بتوانند کلا‌هایی که به صورت قاچاق وارد مبادی و توزیع کشور می‌شود را شناسایی کنیم.

محسنی بندپی گفت: مبارزه با برند‌های قلابی در اولویت کار استانداری قرار گرفت تابا آن‌ها برخورد مناسبی صورت گیرد که این موضوع را به شورای تامین استان واگذار کردیم.

وی در رابطه با قاچاق سوخت نیز گفت: با توجه به اینکه سوخت از اقلامی است که در کشور ما قیمت کمی دارد، باید شرایطی را فراهم کنیم که سوخت عرضه شده در سامانه تحت کنترل توزیع شود و به هر طریقی از توزیع سوخت خارج از شبکه توزیع جلوگیری شود.

استاندار تهران در ادامه بیان کرد: براساس گزارشات شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اقدامات خوبی در زمینه پخش عرضه سوخت انجام داده است و همچنین باید شرایطی را فراهم کنیم تا شبکه حمل و نقل عرضه سوخت به کسی تحویل داده نشود.

وی همچنین در رابطه با پایانه حمل و نقل نسیم شهر، شهرستان بهارستان گفت: با توجه به اینکه ۱۰ هزار کامیون در این پایانه تردد دارند، بررسی‌های اجتماعی از وضعیت آن پایانه همچون وضعیت خوابگاه ها، قاچاق کالا و سلامت اجتماعی که با مشکل مواجه شده تدابیری اتخاذ کرده ایم که در چند محور نیروی انتظامی مستقر شوند.

محسنی بندپی در ادامه گفت: در برخی مسیر‌ها شاهد تلفات انسانی هستیم که باید نسبت به اصلاح آنها سرعت داشته باشیم و اقدامات اساسی انجام دهیم که محور کار را بر عهده فرماندار و اداره کل حمل و نقل واگذار کردیم که ظرف یک هفته کار کارشناسی انجام و در اختیار این ستاد قرار دهند تا اثرات سو ء حمل و نقل در پایانه بهارستان به حداقل برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار