فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان:

کنگره شهدا گامی موثر در حراست از ویژگی‌های فرهنگی کردستان است

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: برگزاری کنگره شهدا و زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا گامی موثر در راستای حراست از ویژگی‌های فرهنگی مردم استان کردستان است.

کنگره شهدا گامی موثر در حراست از ویژگی‌های فرهنگی کردستان استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار محمدحسین رجبی شامگاه سه شنبه در جلسه هماهنگی کنگره پنج هزار و ۴۰۰ شهید استان کردستان، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب انتظار ویژه‌ای از مردم کردستان در راستای حراست از آرمان‌های شهدا و یاد و خاطره آنان دارند و در همین راستا کنگره پنج هزار و ۴۰۰ شهید کردستان، کار فاخر و برجسته فرهنگی است که در سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ملی پنج هزار و ۴۰۰ شهید کردستان در سال آینده، افزود: کردستان تنها استان کشور است که دو کنگره ملی شهدا در آن برگزار می‌شود و بعد از کنگره پیشمرگان مسلمان کرد که سال ٩٤ انجام شد، مجموعه اقداماتی را طی این سه سال انجام داده ایم تا کنگره پنج هزار و ٤٠٠ شهید نیز در بالاترین سطح و در شأن شهدای گرانقدر ایران اسلامی و کردستان برگزار شود.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان ادامه داد: این کار فاخر فرهنگی در سالروز سفر رهبری به کردستان برگزار می‌شود و انتظار داریم تمامی دستگاه‌های اجرایی استان بنا بر دینی که در قبال شهدا به گردن دارند تمام توان خود را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر کنگره پنج هزار و ٤٠٠ شهید کردستان به کار گیرند.

رجبی یادآور شد: فعالیت‌ها برای گرامیداشت شهدا در استان فرهنگی کردستان در تراز مجاهدت شهیدان نبوده و با توجه به اینکه کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش و ایثارگری‌ها است، باید تلاش بیشتری صورت گیرد تا این ویژگی به نسل‌های آینده انقلاب منتقل شود.

وی ضمن تاکید بر ادامه راه شهدا در جامعه به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی، افزود: انتظار می‌رود که از تمامی ظرفیت‌های در اختیار استان کردستان برای برگزاری هر چه بهتر کنگره ۵۴۰۰ شهید بهره برداری شود و در این راستا ادارات و سازمان‌های دولتی هم باید از اعتبارات در اختیار خود در این مسیر بهره برداری کنند.

در ادامه این نشست شماری از مسئولان کمیته‌های تخصصی کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان نیز به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در آستانه برگزاری این رویداد مهم در سطح استان پرداختند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار کردستان و فرمانداران شماری از شهرستان‌های استان نیز گزارش‌های در خصوص اقدامات صورت گرفته در راستای برگزاری این کنگره ملی را اعلام کردند.

انتهای پیام/ز

کنگره شهدا از ویژگی‌های فرهنگی کردستان است

برچسب ها: شهدا ، رهبر انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.