معاون فرهنگی کمیته امداد فارس خبر داد؛

اعزام هزار مددجوی فارسی به مشهد مقدس

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان فارس از اعزام هزار مددجوی این نهاد در اردوی مادر و دختر و در قالب شوق زیارت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالعلی سعادت معاون فرهنگی کمیته امداد فارس با اعلام اینکه در دهه فجر امسال مسابقات قرآنی ویژه پرسنل و مددجویان استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این مسابقات در سه سطح شهرستان، استان و کشوری و در ۱۳ حوزه برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی "سبک زندگی اسلامی به رنگ خدا"در دی ماه امسال خبر داد و گفت: این برنامه با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه استان و در ۱۳ اداره کمیته امداد و بقاع متبرکه از پانزدهم همین ماه برگزار می‌شود.

سعادت با بیان اینکه کارگاه فوق در ۳ قالب موضوعی اجرایی می‌شود، عنوان کرد: مهارت فردی، تربیت فرزند و خانواده و ازدواج موضوعات برگزاری این کلاس‌ها است که هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان در آن شرکت می‌کنند.

معاون فرهنگی کمیته امداد در پایان از اعزام ۱۰۰۰ مددجوی مادر و دختر به مشهد مقدس خبر داد و گفت:این نهاد در قالب شوق زیارت و در دهه فجر امسال برگزار می‌شود که اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.
انتهای پیام/م

تشرف مددجویان به مشهد مقدس

برچسب ها: کمیته امداد ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.