پلمپ کارخانه خوراک دام و طیورغیرمجاز در سربیشه

رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی خراسان جنوبی گفت:کارخانه خوراک دام و طیور غیر مجاز با هماهنگی مراجع قضایی پلمپ شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ ملکی، رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: کارخانه خوراک دام و طیور غیر مجاز به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی، نداشتن مسئول فنی بهداشتی دامپزشکی و جعل اسناد دولتی پلمب و از تولید محصولات خوراک برای دام و طیور جلوگیری شد.

 


وی افزود: در راستای اجرای طرح ممیزی کارخانجات خوراک دام و طیور که چندی پیش به اتمام رسید، واحدی که به صورت غیرمجاز فعالیت می‌نمود با تلاش شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه شناسایی و به علت تخلفات بهداشتی و جعل سند دولتی با هماهنگی مراجع ذیصلاح پلمپ شد.


رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی خراسان جنوبی گفت:طبق ضوابط و دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی کلیه کارخانجات تولیدکننده خوراک دام و طیور و آبزیان می‌بایست علاوه بر اخذ پروانه بهره برداری از سازمان جهاد کشاورزی، پروانه بهداشتی بهره برداری و پروانه ساخت محصول را از سازمان دامپزشکی اخذ نمایند. هرگونه تولید محصول پس از اخذ مجوز‌های لازم و تنها با حضور و نظارت مستقیم مسئول فنی بهداشتی مورد تأیید سازمان دامپزشکی ممکن خواهد بود.


ملکی افزود: سازمان دامپزشکی در راستای وظیفه ذاتی و حاکمیتی خود و به منظور صیانت از حقوق شهروندی، نظارت بر کلیه واحد‌های پرورش انواع دام و طیور، کارخانجات خوراک دام و طیور، کشتارگاه ها، مراکز بسته بندی و عرضه محصولات دامی و سردخانه‌ها را با جدیت نظارت می‌کند.
انتهای پیام/ب


کارخانه خوراک دام و طیورغیرمجاز در سربیشه پلمپ شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.