سرهنگ کارخانه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

سرقت عتیقه‌ها و سکه‎های قدیمی یک سمساری در پایتخت

سرکلانتری سوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان عتیقه‌ها و سکه‎های قدیمی یک سمساری در پایتخت خبر داد که قصد داشتند این عتیقه‌ها را به استان اصفهان منتقل کنند.

سرهنگ علی کارخانه سرکلانتری سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در پی گزارشی مبنی بر سرقت اموال سمساری و سکه‌های قدیمی به کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و موضوع بررسی شد.

وی افزود: با توجه به رصد اطلاعاتی و تصاویر ثبت شده در دوربین‌های شهری، ماموران کلانتری با شناسایی کامیون حامل اموال سمساری و عتیقه و به محض خروج از تهران، توانستند آن را متوقف و سارقان را دستگیر کنند.

سرقت اموال سمساری و عتیقه‌های با ارزش در پایتخت/ سارقان حین خزوج از اصفهان دستگیر شدند/////////روز جمعه کار شود////////////

سرهنگ کارخانه با بیان اینکه ارزش سکه‌های عتیقه سرقتی ۱۰ میلیون تومان است، تصریح کرد: متهمان قصد انتقال اموال عتیقه به استان اصفهان را داشتند.

وی افزود: پرونده جهت بررسی بیشتر به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

سرقت اموال سمساری و عتیقه‌های با ارزش در پایتخت/ سارقان حین خزوج از اصفهان دستگیر شدند/////////روز جمعه کار شود////////////

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۴:۱۱ ۰۷ دی ۱۳۹۷
۱۰ میلیون تومان !!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار