امروز:

حضور وزیر بهداشت در یاسوج

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه بویراحمدگفت: وزیر بهداشت امروز وارد یاسوج می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، ایلامی گفت:این طرح‌ها شامل بیمارستان ۲۹۴ تخت خوابی شهید جلیل و مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت آباد یاسوج، بیمارستان ۳۲ تخت خوابی باشت، مرکز درمان ناباروری بیمارستان بی بی حکیمه(س) گچساران و اورژانس ۷۲ تخت خوابی دهدشت است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه بویراحمد افزود:برای اجرای این طرح‌های بزرگ درمانی بیش از دو هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
 
برنامه حضور وزیر بهداشت پس از حضور در یاسوج ، راس ساعت 10 صبح به محل بیمارستان شهید جلیل یاسوج رفته تا بزرگترین بیمارستان استان را افتتاح کند.
قازی زاده هاشمی سپس ساعت 11 صبح در شورای اداری استان حاضر خواهد شد که این جلسه با حضور استاندار ، معاونین ، مدیران کل و دیگر اعضا برگزار خواهد شد.
وزیر بهداشت در ادامه برای افتتاح طرح های بیمارستانی باشت و گچساران راهی این دو شهرستان خواهد شد که این برنامه ها در بعد از ظهر صورت می گیرد.
بنابر این گزارش و در انتهای سفر ، قاضی زاده هاشمی با حضور در شهر دهدشت بزرگترین اورژانس جنوب کشور را افتتاح خواهد نمود و سپس با پایان سفر یک روزه خود ، استان را ترک خواهد کرد.
انتها پیام/غ

سفر وزیر بهداشت به یاسوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۰۷ دی ۱۳۹۷
بیمارستان شهید جلیل یاسوج امروز که به امید خدا روز افتتاحیه اش است پیاده روها ش هنوز درست نشده خیابان امام رضا پر از سنگ و شن و مصالح بیمارستانها یک های ولگرد شب وروز داخلش می چرخند