توسعه فناوری اطلاعات باعث ایجاد اشتغال و تولید ثروت می‌شود

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: توسعه فناوری اطلاعات باعث ایجاد اشتغال و تولید ثروت می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازتبریز،جهانگردمعاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم بازی «آتش بار» ویژه تلفن همراه گفت: در دنیای امروز یک تیزر یا انیمیشن یک دقیقه‌ای می‌تواند حرف‌های یک کتاب را منتقل کند.

وی با بیان اینکه ترکیب هنر و صنعت در حوزه دیجیتال انتقال مفاهیم را بهتر کرده است، گفت: توسعه فناوری اطلاعات، اشتغال و ثروت را فراهم می‌کند و افق اقتصادِ ایران فناوری اطلاعات است.

جهانگرد سپس ابراز داشت: در عرصه اقتصاد و تکنولوژی اگرچه تحریم شدیم، اما با اقدامات دانشگاهیان و نخبگان به خودکفایی خواهیم رسید.

غفاری دبیرجشنواره ملی صنعت هنر دیجیتال تبریز نیز در این مراسم گفت: این بازی در نسخه اندروید آماده شده است همچنین  نسخه AR (واقعیت افزوده) و VR (واقعیت مجازی) آن آماده رونمایی است.

وی گفت: کاربر در این بازی نقش دیده بانی را ایفا می‌کند که باید گرای تانک‌های دشمن را که به مراکز مخابراتی نیرو‌های ایرانی حمله کرده‌اند، به توپخانه داده و آن‌ها را با آتش توپخانه منهدم کند.

بازی «آتش بار» ویژه تلفن همراه صبح امروز پنج شنبه با حضور سردار سرلشکر صفوی در تبریز رونمایی شد، این بازی موبایلی با محوریت شهید سردار حسن شفیع‌زاده، از بنیانگذاران توپخانه سپاه، در تبریز آماده شده است.

گروه بازی‌سازی سامر متشکل از دانشجویان کارشناسی ارشد هنر‌های رایانه‌ای دانشگاه هنر اسلامی تبریز، این بازی موبایلی را با حمایت مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی (متنا) فضای مجازی بسیج استان تولید کرده است.

انتهای پیام/ش

برگزاری مراسم رونمایی بازی «آتش بار» ویژه تلفن همراه  در تبریز

برچسب ها: اشتغال ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار