کهنه سرباز بی‌خانمان انگلیسی از زندگی خود در خیابان‌ها می‌گوید +فیلم

استیون روو (Steven Rowe)، سرباز سابق ارتش انگلیس، از اوضاع نابه‌سامان زندگی خود و دیگر نظامیان اسبق انگلیس می‌گوید.

کهنه سرباز بی‌خانمان انگلیسی از زندگی خود در خیابان‌ها می‌گوید +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آمار بی‌خانمانی در انگلیس، افزایش چشم‌گیری است. سال گذشته بیش از ۱۲هزار نفر در انگلیس، شب را در خیابان خوابیدند. این رقم ۲ برابر آمار سال ۲۰۱۲ است. بسیاری از بی‌خانمان‌ها، نظامیان سابق ارتش انگلیس هستند.

استیون روو (Steven Rowe) در هنگ کنگ و ایرلند شمالی خدمت می‌کرده است. وی سرباز سابق ارتش انگلیس است. استیون شب‌ کریسمس سختی را پشت سر گذاشته است. او معتقد است برای نجات کسانی که زندگی خود را در خیابان‌ها می‌گذرانند، باید کارهای بیشتری انجام شود. او می‌گوید: «من تقاضای کمک می‌کنم، اما از کسی کمکی دریافت نمی‌کنم. پس من چه کار کنم؟ به کجا بروم؟ یک پسرم را از دست دادم که این مسئله به من ضربه روحی بسیاری وارد کرد. من پیش مرگ ملکه شدم، برای کشورم جنگیدم، اما نتوانستم پسر خودم را نجات دهم.

تعداد بسیار زیادی از نیرو‌های اسبق نظامی در حال حاضر در خیابان‌ها زندگی می‌کنند که همگی با مشکلات مشابه‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند. کشور انگلیس مردمان خود را فراموش کرده است.

دولت بیشتر نگران کسب و کار اروپا است تا این که نگران مردم خودش باشد. ما بی‌خانمان‌ها در چادر و جعبه می‌خوابیم. تخت خواب من یک جعبه است. من درخواست کمک کرده‌ام، اما چرا کسی پاسخگو نیست؟ آن‌ها ما را خوب تربیت کرده‌اند، ما از هر چیز جان سالم به در می‌بریم، هر چیزی. اما چیزهایی که ما نمی‌توانیم از آن‌ها جان سالم به در ببریم، سردرگمی، طرد شدن و تنهایی است.»

دولت انگلیس قول داده است که به مسئله بی‌خانمان‌هایی که شب‌های سختی را پشت سر می‌گذارند تا سال ۲۰۲۷ خاتمه دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.