برگزاری استارتاپ سه روزه حوزه صنعت در دانشگاه مازندران

رویداد سه روزه استارتاپی حوزه صنعت که نخستین بار به مدت سه روز در دانشگاه مازندران برگزار شد، با معرفی ایده‌های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید مصطفی موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: ارتباط صنعت و دانشگاه موجب پیشرفت کشور می‌شود.

وی با اشاره به وجود ظرفیت بالا و خوب دانش و پتانسیل مطلوب در حوزه دانشگاه افزود: اگر بخش صنعت و دانشگاه از ظرفیت‌های هم بدرستی استفاده کنند، هم موجب تحقق پیشرفت صنعت و هم دانشگاه خواهند شد.

موسوی گفت: این رویداد کارآفرینی با هدف آشنا سازی دانشجویان با فرهنگ کارآفرینی، ایجاد کسب و کار‌های دانش بنیان، خلق مدل‌های کسب و کار مبتنی بر دانش فن آوری روز و اصول ایده پروری و خلاقیت انجام شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: در اولین رویداد استارتاپی حوزه صنعت ۴۱ ایده در بخش اول ارائه شد و از بین این ایده‌ها ۱۰ ایده به مرحله کار تیمی راه یافتند.

وی گفت: در آخرین روز این رویداد، تیم‌ها به ارائه ایده‌های خود پرداختند که پس از انجام داوری، تیم‌های میکرو استارتر، بایو گاز و فن آوران سیمرغ، حاضر حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند و تیم‌های EMS و شیلد مشترکاً بعنوان ایده خلاق معرفی شدند.

انتهای پیام/آ

ایده‌های برتر رویداد استارتاپی حوزه صنعت در مازندران معرفی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار