نماینده مجلس خبر داد:

افزایش ۴۷ درصدی بودجه محیط زیست

نماینده مردم همدان وفامنین در مجلس شورای اسلامی از افزایش بودجه محیط زیست خبر داد.

افزایش ۴۷ درصدی بودجه محیط زیستبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حاجی بابایی  نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت وضرورت حفاظت ازمحیط زیست گفت : حفاظت ازمحیط زیست وظیفه فراجناحی است وهمانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید فرمودند برای حفظ حیات بشر باید محیط زیست حفظ شود .

وی افزود : دربرنامه ششم توسعه محیط زیست کامل وجامع دیده شده است وامسال هم دولت ۴۷ درصد افزایش بودجه برای سال ۹۸ در این حوزه پیش بینی کرده است که امیدواریم درمجلس تصویب وحتی افزایش یابد.

در ابتدای این نشست مدیرکل حفاظت ازمحیط زیست استان هم با تشریح فعالیتهای این نهاد گفت : حمایت از محیط بانان و افزایش نیرو ازجمله نیازهای فوری این اداره است .

عربی با بیان اینکه مدیریت پسماندها با تخصیص اعتبارات کافی انجام می شود خاطرنشان کرد : برخی از خلاهای قانونی دست وپای نیروهای دلسوز ما را بسته ودرمواردی هم آنها را به زحمت ودردسر انداخته است .

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان افزود : درسال جاری برای حفاظت از محیط زیست هزارو۳۰۰ مورد پاسخ استعلامات صنعتی ارائه شده است و۴۰ هزار نفر ساعت هم آموزش دیده اند .

انتهای پیام/د.ا

رشد بودجه محیط زیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار