هرسین رتبه نخست سرانه زیر بنای کتابخانه های استان کرمانشاه

فرماندار هرسین گفت: خوشبختانه سرانه زیربنای کتابخانه‌های عمومی شهرستان در استان رتبه نخست را دارد و در کشور نیز بالاتر از میانگین قرار داریم.

هرسین رتبه نخست سرانه زیر بنای کتابخانه های استان کرمانشاهبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  شاه آبادی فرماندار هرسین  گفت: خوشبختانه سرانه زیربنای کتابخانه‌های عمومی شهرستان در استان رتبه نخست را دارد و در کشور نیز بالاتر از میانگین قرار داریم.

فرماندار هرسین با اشاره به سفر دبیرکل و شورای معاونین نهاد کتابخانه‌های عمومی در شهریور ماه ۹۷،  گفت: این سفر  باعث شکل گیری تحرکات فرهنگی خوبی در حوزه کتاب، کتابخوانی و کتابخانه‌های عمومی شد.

وی در ادامه از توجه ویژه دبیرکل کتابخانه‌های عمومی و خوش قولی این نهاد در پیگیری و انجام مصوباتی که در جلسه شورای معاونین این نهاد با مسئولین شهرستان هرسین تصویب شد تقدیر و تشکر کرد.

شاه آبادی در ادامه تعامل و همکاری بین نهاد‌ها و ادارات فرهنگی را یکی از مهمترین عوامل توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه دانست و تاکیید کرد: با توجه به اهتمام ویژه نهاد کتابخانه‌های عمومی به این شهرستان میبایست مسئولین شهرستان پای کار بیایند و با کتابخانه‌های عمومی کمال همکاری را داشته باشند.

فرماندار هرسین در ادامه گفت: خوشبختانه سرانه زیربنای کتابخانه‌های عمومی شهرستان در استان رتبه نخست را دارد و در کشور نیز بالاتر از میانگین قرار داریم.

 معصومه حسنی خونسار، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: خوشبختانه با حمایت‌های دبیرکل و فرماندار شهرستان اکثر مصوبات جلسه شورای معاونین نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از قبیل: راه اندازی کتابخانه سیار شهدای گمنام هرسین، جذب دو نفر نیروی بومی، برگزاری مسابقات فرهنگی در مدارس با همکاری آموزش و پرورش، اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی مدارس، برگزاری کلاس‌های فرهنگی، اجتماعی در حوزه خانواده با همکاری بهزیستی و.) انجام پذیرفت و سایر مصوبات در وقت تعیین شده انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ز


  اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی مدارس

برچسب ها: کتاب ، اخبار فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار