صفحه‌ی مجازی ریحانه از کاربران خواست تا عکس‌های قبور شهدا و تصاویر خود شهدا را به همراه وصیت‌نامه و نمونه‌هایی از سبک زندگی‌شان را با هشتگ #سبک_زندگی_شهدا در فضای مجازی منتشر کنند.

#سبک_زندگی_شهدا، یک تمرین هفتگی!

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه مجازی ریحانه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با انتشار پستی در رابطه با ثواب اخروی زیارت قبور شهدا و آشنایی با تفکرات و سبک زندگی آنان و آثار این عمل پسندیده در زندگی دنیوی انسان‌ها، کاربران فضای مجازی را در فراخوانی دعوت به حضور در گلزارهای شهدای روستاها و شهرها کرد.

در این فراخوان همچنین از کاربران خواسته شده تا از قبور و تصاویر شهدا عکس بگیرند و عکس‌های گرفته شده را همراه با متن وصیتنامه و نمونه‌هایی از سبک زندگی شهدا با هشتگ #سبک_زندگی_شهدا در شبکه‌های مجازی منتشر کنند.

در متن این فراخوان آمده است:

«شهدا را چقدر می‌شناسیم؟

با حضور در گلزار شهدای روستا و شهرتان، از قبور و تصاویر شهدا عکس بگیرید و همراه با متن وصیتنامه‌‌‌ها و نمونه‌هایی از سبک زندگی‌شان، با هشتگ ‎#سبک_زندگی_شهدا در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید.گزیده‌ای از مطالب شما در حساب‌های ریحانه بازنشر خواهد شد.»

 

#سبک_زندگی_شهدا، یک تمرین هفتگی!

#سبک_زندگی_شهدا، یک تمرین هفتگی!

انتهای پیام/

برچسب ها: فضای مجازی ، ریحانه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار